در دومین روز از هفته بسیج:

افتتاح طرح‌های محرومیت زدائی بسیج سازندگی در روستای خالق آباد بهاباد

در دومین روز از هفته بسیچ در آئینی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد، فرمانده جوزه مقاومت شهید شوشتری بخش آسفیچ بخشدار بخش آسفیچ مسئول بسیج سازندگی بهاباد و جمعی از مسئولان خانه پدر شهید توکلی در روستای خالق آباد بخش آسفیچ از توابع شهرستان بهاباد افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۱۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تبریک هفته بسیج که با حلول ماه ربیع الاول تقارن پیدا کرده است گفت: محرومیت زدائی و مسجد محوری هردو از فعالیت‌ها و ماموریت‌های بسیج در سالجاری است.
فرمانده ناحیه بسیج بهاباد تصریح کرد: خانه پدر شهید توکلی خا لق آباد با زیربنای ۹۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال و کمک خیری با همکاری بسیج سازندگی بهاباد احداث گردیده  است.
وی با تاکید بر نقش بسیج در محرومیت زدایی از مناطق محروم، گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف حضور داشته و محرومیت زدایی از نقاط محروم یکی از این عرصه هاست.
حاجی زاده تصریح کرد: در بسیج سازندگی این موقعیت فراهم است تا هر کس که دغدغه خدمت بی منت دارد بتواند وارد شود و در نقاط محروم با انگیزه و علاقه به رفع محرومیت کمک کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار