در همایش رزمندگان و پیشکسوتان مهریز مطرح شد:
حرزاده درهمایش رزمندگان و پیشکسوتان مهریز اظهار داشت: با بسیج و فرهنگ بسیجی جلوی پیشرفت داعش و تکفیری‌ها گرفته شد و فرهنگ بسیج هر کجا وارد شود معجزه می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۰۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، ح"رزاده" مسئول سیاسی سپاه الغدیر استان یزد در جمع رزمندگان و پیشکسوتان مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج بیان داشت: داعشی‌ها در نوع خود یک بسیج را تشکیل دادند، اما بسیجی که ولایتش ولایت شیطان بود و با افکار شیطانی با رزمندگان ما مبارزه می‌کردند.
وی افزود: منشا پیروزی جبهه مقاومت تفکر انقلاب اسلامی بود؛ که در این مکتب انسان‌هایی رشد نمودند که تکلیف گرا بودند و نتیجه تکلیف برای آن‌ها مهم بود
حرزاده ادامه داد: امروز به لطف خدا و رهنمود‌های رهبری معظمومجاهدت رزمندگان اسلام، فرهنگ انقلاب اسلامی در منطقه رواج دارد و این به این معنی شکست استکبار است و بسیج جهانی که مد نظر رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود شکل گرفته است.
وی تجربه جنگ میدانی را از دستاورد‌های جبهه مقاومت دانست و این خیلی حائز اهمیت است.
حرزاده گفت: وظیفه ما طبق فرمود: ه امام راحل رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دست امام زمان (عج) است و امروز با وجود همه مشکلات بسیجی از مشکلات خسنه نمی‌شود و محکم و استوار به راه خود ادامه خواهد داد.
ارسال نظرات