خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:
سرهنگ پاسدار یارمحمدی در آیین افتتاح پایگاه رباب بسیج جامعه زنان فاطمه (س) شاهرود گفت: احساس مسئولیت وبصیرت دو پایه اصلی بسیج است که تفکر بسیج بر این مبنا شکل گرفته است و برای همین بسیج همیشه در صف اول دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۹۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در آیین افتتاح پایگاه رباب بسیج جامعه زنان فاطمه (س) در مکتب حضرت علی اصغر (ع) شهرک دانشگاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج یک امر داوطلبانه است اظهار کرد: دلیل تشکیل بسیج از طرف امام راحل استقرار و حفظ و حراست از دین خدا و برچیده شدن فتنه مب باشد.
وی افزود: بسیج یک پیوند ناگسستنی با ارکان نظام دارد و رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود می‌فرمایند (بسیجی کسی است که سینه سپر می‌کند برای دفاع از اسلام و با هر وسیله‌ای از انقلاب دفاع می‌کند، زیرا دفاع از انقلاب را دفاع از اسلامی می‌داند.)
جانشین سپاه شاهرود با بیان اینکه تفکر بسیجی دو پایه دارد گفت: احساس مسئولیت وبصیرت دو پایه اصلی بسیج است که تفکر بسیج بر این مبنا شکل گرفته است و برای همین بسیج همیشه در صف اول دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد.
یارمحمدی با اشاره به سخن بلند امام راحل افزود: اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در جامعه طنین انداز شود چشم طمع جهان خواران از آن جامعه دور می‌شود و ما این را در دفاع مقدس و امروز در پیروزی محور مقاومت در سوریه و عراق به خوبی درک کرده ایم.
وی با بیان اینکه باید بسیجیان عزیز بصیرت و مسئولیت پذیری را در خود تقویت کنند عنوان کرد: امروز تفکر بسیجی جهان را تحت سیطره خود دارد و دشمنان هرچه تلاش می‌کنند نمی‌تواند جلوی این قدرت بی انتهای الهی را بگیرند.
در این مراسم سرهنگ یارمحمدی پایگاه بسیج رباب را افتتاح کردند و فعالیت این پایگاه در شهرک دانشگاه شاهرود رسماً برای خواهران بسیجی آغاز شد.
احساس مسئولیت وبصیرت دو پایه اصلی بسیج است
ارسال نظرات
پر بیننده ها