جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج با حضور کلیه فرماندهان حوزه های محلی و اقشار و مسئول معاونت های ناحیه مقاومت بسیج میبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۹۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، سرهنگ پاسدار امیر فلاح در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان اظهار کرد: هر کس برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و نظام زحمت بکشد و در این راه دغدغه داشته باشد بسیجی نام دارد و این موضوع نیز در بیانات رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میبد با اشاره به برگزاری جلسه های مقدماتی برای اجرای برنامه های متنوع در هفته بسیج در سطح شهرستان، افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا برنامه ها با کیفیت مناسب و در خور شان این هفته برگزار شود و در این راه از همه مردم و مسئولان و به خصوص بسیجیان می خواهیم تا به مانند سال های گذشته مجموعه سپاه را در اجرای هر چه بهتر برنامه ها یاری کنند.
وی تصریح کرد: بیش از 100 برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان میبد در هفته بسیج برگزار می شود که این برنامه ها در سطح شهرها و روستاها و در حوزه های گوناگون اجرا می شود.
سرهنگ فلاح از اجرای 20 برنامه شاخص در هفته بسیج در شهرستان خبر داد و گفت: نشست های فرهنگی و سیاسی، برگزاری نهضت های روشنگری، تجمع حلقه های صالحین با نام میقات صالحین، برنامه های ورزشی، رژه موتوری، دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، برنامه های تربیتی و برگزاری همایش شکوه مقاومت از مهم ترین این برنامه ها خواهد بود.
وی با بیان این که بسیج در عرصه های گوناگون به نظام، مردم و انقلاب خدمت می کند، تصریح کرد: برقراری گشت های محله محور بسیج در حوزه تقویت امنیت پایدار، اجرای برنامه های تربیتی با عنوان شجره طیبه صالحین در مساجد و خانه ها، برگزاری برنامه های روشنگری در حوزه مسائل اجتماعی و آسیب های اجتماعی، خدمت رسانی در عرصه جهاد سازندگی و تکمیل و بازسازی خانه های محرومان از جمله فعالیت های سپاه میبد در حوزه های مختلف بوده است.
فرمانده سپاه میبد همچنین از کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم جامعه، محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان در ساخت مساجد و تجهیز بخش هایی از آن، آگاهی رسانی به خانواده ها در عرصه آسیب های فضای مجازی و تهدیدهای نرم دشمن، به عنوان دیگر فعالیت های سپاه ناحیه میبد عنوان کرد.


ارسال نظرات