خبرهای داغ:
امام جمعه قهاوند:

امروز ایثار بسیجیان سبب تداوم انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه قهاوند گفت: اگر در کربلا ایثار و فداکاری امام حسین(ع) و یارانش باعث شد اسلام باقی بماند امروز ایثار بسیجیان سبب تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۹۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

امروز ایثار بسیجیان سبب تداوم انقلاب اسلامی ایران شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، همایش حوزه‌های اقشاری بسیج شهرستان اسدآباد به مناسبت هفته بسیج در مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهر اسدآباد برگزار شد.

امام جمعه قهاوند در این همایش ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی پر افتخار جبهه مقاومت اظهار داشت: بسیج تفکری برگرفته از قیام امام حسین(ع) و یک نهاد مردمی است.

حجت الاسلام حسین محققی ابراز داشت: بسیج با تاسی به فرهنگ عاشورا و تبعیت از رهبری از آغاز انقلاب نقش خود را ایفا کرده و تلاش دارد پیام عاشورا و فلسفه قیام امام حسین(ع) را به جهانیان برساند.

وی تصریح کرد: اگر در کربلا ایثار و فداکاری امام حسین(ع) و یارانش باعث شد اسلام باقی بماند امروز ایثار بسیجیان سبب تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است.

امام جمعه قهاوند گفت: اگر ایثار امام حسین (ع) و یارانش سبب شد پایداری ومقاومت در میان مسلمانان به وجود بیاید و در مقابل ظلم بایستند، امروز بسیجیان ما نیز در مقابل ظلم و استکبارایستاده‌اند و باعث عزت و افتخار و سربلندی در تمام صحنه‌ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات