خبرهای داغ:
آیین غبار روبی مزار مطهر شهداء و تجدید میثاق با آرمان های امام شهداء به مناسبت هفته بسیج در گلزار شهدای بوکان با حضور مسئولان شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین جمعی از دانش آموزان این شهر برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در این مراسم و طی سخنانی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهداء گفت: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهداء هستیم .

سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی در ادامه سخنان خود اظهارکرد: بسیج یکی از بزرگترین نعمت های انقلاب است که امروزه توانسته است پیروزی های درخشانی را در همه زمینه ها برای کشور و انقلاب کسب کند.

وی ادامه داد: بسیج تشکلی است که به فرمان امام راحل و بر اساس باورها و اعتقادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است و بسیجیان حافظ این انقلاب و اسلام خواهند بود.

سرهنگ مودبی تصریح کرد: بسيجيان با شناخت و آگاهي از فرهنگ ناب اسلامي و ارزشهاي والاي آن، سپس پاسداري از آن ارزشها و جلوگيري از هجوم دشمنان به عرصه اين فرهنگ، مي توانند حافظ اصالتها و ارزشهاي انقلاب باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان مهمترین شاخصه هفته بسیج امسال را با هفته بسیج سالهای قبل تقارن آن با شکست گروه تکفیری داعش دانست و افزود: بسیج مردمی در کشورهای عراق و سوریه  با الگو گیری از تجارب بسیج مردمی انقلاب اسلامی ایران توانست بر گروه تکفیری داعش که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود جهت ضربه زدن به اسلام ناب محمدی (ص) تشکیل شده بود پیروز شود و خون پاک شهدای مدافع حرم بخصوص شهید همدانی و محسن حججی ها به ثمر بنشیند.

در پایان این مراسم معنوی ، مزار ۳۷۰ شهید گلگون کفن بوکانی عطر افشانی شد.

ارسال نظرات