فرمانده حوزه ثارا... سپاه بوکان گفت: از نهاد معطر بسیج هزاران عاشق به قلّه رفيع شهادت رسيده‌اند و ميليون‌ها نوجوان و جوان جوياى حق به اين نهاد پُربار راه يافته‌اند.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۸۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه ثارا... سپاه بوکان در یادواره شهداء پایگاه شهید نصیری ضمن سخنانی در خصوص گرامیداشت هفته بسیج گفت: تربيت يافتگان اين مدرسه با انگيزه‌اى الهى، مقاومتى كم نظير، برنامه ريزى‌هاى حساب شده و جهت دار، گوش به فرمان ولايت به دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاى انقلاب اسلامى برخاسته‌اند و از اين رو  از بدو تأسيس، خار چشم دشمنان بوده‌اند.

سرهنگ پاسدار جواد نجفیان تصریح کرد: در واقع بسيج يك هويت فرهنگى، روشن، پاك و آينده نگر است و كردارش براى رضايت كردگار است و با چنين هدفى هر جا كه به وجود بسيجى نياز باشد، حضور خالصانه و معنادارش بدون درنگ و عارى از هرگونه فرصت سوزى و عافيت‌طلبى، مشاهده مى‌گردد.

وی با بیان اینکه بسیجیان از آزمايش های الهي سربلند و پيروز بيرون آمدند  اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع، بسيج آن چنان درخشيد كه دشمنان اعتراف كردند كه قدرتي در بسيج نهفته است كه مي تواند با يكايك ارتش هاي كلاسيك جهاني مقابله كند، بسيج علاوه بر حضور در خط مقدم نبرد وظيفه جذب، آموزش و سازماندهي نيروهاي مردمي و اعزام آنها را به جبهه هاي نبرد برعهده داشت و در اين مدت توانست جميعت مؤمن و صاحب ارزشي را از امت حزب الله، در درون خود بپروراند و پايه ريزي ارتش مردمي را دنبال كند.

سرهنگ نجفیان با بیان اینکه معادلات منطقه‌ای بدون حضور جمهوری اسلامی ایران شکل نمی‌گیرد افزود: غرب به این باور رسیده است که کشش و جاذبه قدرت نرم افزاری ایران در منطقه، تنگنای گفتمانی بیشماری در آنها ایجاد کرده است و تنها تداوم رویکرد فشار و تهدید، اهداف راهبرد مهار آنها را در عرصه میدانی محقق نمی‌کند.

وی با ابراز خوشحالی و شکرگذاری از نابودی گروهگ مزدور داعش عنوان کرد: امروز امنیت کشور ما در اوج ناامنی های منطقه مرهون خون پاک شهدایی است که از همه چیز گذشتند تا پیش از هر چیز اسلام و بعد انقلاب را حفظ کنند.

ارسال نظرات