در چهارمین روز از هفته مبارک بسیج مسجد روستای اسکی بغداد با حضور فرمانده سپاه بوکان وجمع زیادی از مسئولان شهرستانی و همچنین مردم روستای اسکی بغداد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۷۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در آئین بهره برداری از این مسجد فرمانده سپاه بوکان ضمن سخنانی به مسئله محرومیت زدایی در سپاه پرداخت و گفت: قرار گاه حمزه سید الشهداء همسان با بومی کردن امنیت منطقه که امروزه همه شاهد ان هستیم توانسته است خدمات مهمی را نیز به سر انجام برساند.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی تصریح کرد: از اول سال جاری قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) در 5 روستای شهرستان بوکان بنا به درخواست مردم متدین این منطقه به احداث مساجد و همچنین مرمت و بازسازی مساجد پرداخته است که امروز شاهد بهره برداری یکی از این پروژه ها هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیارد و صد و هفتاد میلیون ریال در بحث احداث و مرمت مساجد روستای بوکان از سوی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) در روستاهای اسکی بغداد، عزیزکند،باغچه بزرگ، کلتپه قرمیش و تیکان تپه هزینه شده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: جدای از این برنامه در ابتدای سال تحصیلی جدید بیش از 500 میلیون ریال از سوی قرارگاه سید الشهداء به امر تهیه پک کامل لوازم التحریر، لباس فرم مدارس و بسته های حمایتی ارزاق اختصاص داده شد که در میان دانش اموزان و خانواده های محروم روستای های بوکان پخش شد.

سرهنگ رحیمی گفت: همچنین از اول سال 96 بیش از یک میلیارد و 750 میلیون ریال نیز در راستای وام های خود اشتغال زایی به 30 نفر از متقاضیان اهدا شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از 3 میلیارد و 420 میلیون ریال از سوی قرار گاه حمزه سید الشهدا در سال جاری و در راستای محرومیت زدایی و اشتغال زایی به بوکان اختصاص داده شد  که خوشبختانه سبب اقدامات بسیار خیری برای مردم این منطقه شد.

در پایان مسجد روستای اسکی بغداد به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات