خبرهای داغ:
در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته دوازدهم این رقابت ها سردار بوکان در حاشیه خلیج نیلگون فارس به مصاف حریف قدرتمند خود شهرداری بندرعباس قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۶۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته دوازدهم این رقابت ها سردار بوکان در حاشیه خلیج نیلگون فارس به مصاف حریف قدرتمند خود شهرداری بندرعباس قرار گرفت.

شاگردان قربانی که بعد از پیروزی روحیه بخش در دربی استان به بندر عباس رفته بودند تا با پیروزی و کسب ۳ امتیاز به رده های بالای جدول صعود کنند در نهایت با شکستی سنگین دیار اب و ماهی را ترک کردند.

در این بازی پرگل که طی ان ۶ گل رد و بدل شد در پایان سردار با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را به حریف قدرتمند و صدر نشین گروه خود واگذار کرد تا با ۳ باخت و ۶ تساوی و تنها ۲ برد با ۱۲ امتیاز همچنان در جایگاه هفتم جدول باشد.

گل های سردار را در این بازی پیمان پور صادقی دقیقه ۲۸و از روی نقطه پنالتی و سامان نو محمدی در دقیقه ۶۴ وارد دروازه میزبان خود شهرداری بندر عباس کردند.

هم اکنون و در جدول این رقابت ها شهرداری بندر عباس حریف امروز سرداری ها با ۲۳ امتیاز صدر نشین است و تیم های نفت و گاز گچساران و استقلال جنوب تهران با ۱۹ امتیاز و به علت تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.

در انتهای جدول نیز شهرداری ارومیه با ۷ امتیاز حضور دارد.

سردار بوکان با تیم های شهرداری بندرعباس، نفت و گاز گچساران، استقلال جنوب تهران، شهدای بابلسر، کاسپین قزوین، پرسپولیس مشهد، صنایع طلایی سمنان، استقلال اهواز، استقلال سیلک کاشان، شهرداری ارومیه هم گروه است.

ارسال نظرات