مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: اقتصاد مقاومتی مهمترین کلید رهایی بخش کشور از مشکلات اقتصادی است و باید همه دست به دست هم داده تا این امر عملی شود.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۶۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم گرامیداشت هفته بسیج به همت حوزه بسیج خواهران سپاه بوکان و با حضور جمعی از بسیجیان خواهر در محل مسجد قبله این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی با برشمردن ویژگی های انقلاب اسلامی گفت: این وجه تمایز میان انقلاب اسلامی با سایر انقلاب هاست که سبب ماندگاری آن شده است.

 حجت الاسلام روح ا... فتحی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بواسطه هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و سکانداری ایشان و اهتمام مسئولان خدمتگزار و مردم ولایتمدار امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد بیان کرد: اینک به لحاظ انواع تحریم های ظالمانه استکبار خوشبختانه در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی سرآمد کشورهای دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با تمام قوا می خواهند اتحاد بین مسلمانان را از بین ببرد یاد آور شد: ملت ايران هيچگاه از وحدت و همبستگي خود ضرري نديده اند.

حجت الاسلام فتحی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مهمترین کلید رهایی بخش کشور از مشکلات اقتصادی است و باید همه دست به دست هم داده تا این امر عملی شود.

وی افزود: آنچه که از اقتصاد مقاومتی برداشت می‌شود، یک اقتصاد ریاضتی و ایستا نیست بلکه یک اقتصاد منعطف و چابک است که قدرت مقابله با فشارهای بیرونی و درونی را دارد و می‌تواند در هر شرایطی شاخص‌های کلان اقتصادی را در سطح مناسب نگه دارد.

حجت الاسلام فتحی طرح های اقتصاد مقاومتی را تاثیرگذار در ایجاد زمینه اشتغال برای افراد عنوان کرد و افزود: ترویج اقتصاد بومی یکی از راهکارهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

گفتنی است مراسم با اهدای جوایز و لوح تقدیر به برگزیدگان مسابقات قرآن خواهران پایان یافت.

ارسال نظرات