خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

برگزاری کنگره شهداء می تواند انقلاب را در برابر دسیسه ها واکسینه کند

امام جمعه بوکان در آستانه برگزاری کنگره بزرگ ۱۲۰۰۰هزار شهید والا مقام آذربایجان غربی برگزاری این کنگره ها را بسیار ضروری و مهم دانست.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۵۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان در آستانه برگزاری کنگره بزرگ ۱۲۰۰۰هزار شهید والا مقام آذربایجان غربی برگزاری این کنگره ها را بسیار ضروری و مهم دانست و عنوان کرد: با برگزاری چنین مراسماتی یاد و نام بزرگ مردانی که در راه حفظ اسلام و انقلاب شهید شدند زنده نگه داشته می شود.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده تصریح کرد: برگزاری چنین کنگره هایی در انقلاب اسلامی که پایه و ریشه ان را شهداء محکم کردند جزو واجبات است و نباید تنها به یک یا دو کنگره ختم شود.

وی ادامه داد: بر همه آحاد مردم بویژه مسئولان واجب است که نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی را که برای حفظ دین محمد(ص) و انقلاب از خون خود گذشتند را همیشه زنده نگه دارند و برگزاری چنین کنگره های باید در همه شهرستانها و حتی روستاها در طول سال برگزار شود.

امام جمعه بوکان برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان را کاری بسیار پسندیده دانست و از دست اندرکاران این کنگره خواست: بیش از پیش در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این کنگره تلاش کنند تا با این کار بتوانیم یک درصد از اقدام بزرگ شهداء را جبران کرده باشیم.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده ادامه داد: شهدا بر گردن تک تک ما حق دارند و این حق را ما باید ادا کنیم چه با برگزاری چنین همایش های باشکوهی و چه با رفتار خویش که همانا حفظ انقلاب و نظام است.

وی افزود: بی گمان این کنگره می تواند دستاورد های بسیار بزرگی برای استان آذربایجان غربی داشته باشد که مهم ترین آن پاسداشت خون شهدا است.

امام جمعه بوکان عنوان کرد: آشنایی جوانان استان با راه و روش شهدا را نیز باید یکی دیگر از دستاورد های معنوی این همایش بزرگ دانست و بی گمان با برگزاری چنین ائینی می توان به عینه در نسل امروزی تاثیر گذاشت.

ماموستا خلیفه زاده برگزاری همایش بزرگ کنگره ۱۲ هزار شهید استان را در راستای حفظ دستاورد های انقلاب بسیار مهم برشمرد و گفت: برگزاری کنگره هایی که در آن از شهید و شهادت سخن به میان می اید می تواند بیمه کننده انقلاب باشد.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری چنین کنگره هایی انقلاب و دستاورد های ان را در برابر تمام نقشه های شوم دشمنان انقلاب و نظام واکسینه می کند و به سلامت عبور می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار