مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: به برکت بسیج پیروزی بر لشکر کفر صورت گرفت و طومار داعش در هم پیچیده شد آنچنان که سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد دشمن به هیچ وجه دست از عداوت برنمی دارد.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۳۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

به برکت بسیج طومار داعش درهم پیچیده شد /خون شهدای مدافع حرم به ثمر نشستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در همایش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که امروز در خانه معلم برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و فرا رسیدن هفته بسیج و حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: هفته بسیج بهانه ای برای توجه بیشتر به کم نظیرترین معماری امام(ره) در انقلاب است.

وی گفت: بسیج نیرویی است که به دستور امام(ره) الهام یافته و تشکیل شده است که در اواخر جنگ امام(ره) به «بسیج جهانی اسلام» اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اندیشه امام(ره) این بود که این میوه بسیج به نتیجه رسیده و مرزها را طی می کند و جهانی می شود همچنان که در جهان گروه‌های مختلف بسیج به وجود آمده و درخشیده اند.

وی با بیان اینکه به وجود آمدن داعش باعث شد که بسیج در سوریه شکل بگیرد، ابراز داشت: اینکه بسیج ما در خارج نمود دارد بنابر دو خصیصه است یکی آلوده نشدن بسیج به اشرافی کردن و دیگری مزد نخواستن در قبال کارهای بزرگ است.

سیاهوشی در ادامه با اشاره به اینکه فراتر از ایران می بینیم که بسیج شکل گرفته است، تصریح کرد: این‌ها همه زاییده بسیج است همان بسیجی که امام(ره) مطرح کردند و آرزوی دیرینه ایشان بود که شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: به برکت بسیج پیروزی بر لشکر کفر صورت گرفت و طومار داعش در هم پیچیده شد آنچنان که سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد دشمن به هیچ وجه دست از عداوت برنمی دارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شیعه مرکز جهان است، خاطرنشان کرد: خون شهدای مدافع حرم به ثمر نشست و پیروزی حاصل شد و خداوند کمافی السابق اسلام را بر لشکر کفر پیروز کرد.

وی با اشاره به ورود بسیج در تمام عرصه‌ها گفت: بسیج فرهنگیان نیز جدای از آموزش و پرورش نیست و بسیج حاصل دستاورد آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات