فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

آزادسازی سوریه و عراق از دست داعش و پیروزی محور مقاومت به برکت بسیج

سرهنگ پاسدار دامغانی در مراسم جشن ۳۸ سالگی حضور انقلابی بسیج در شاهرود گفت: مبنای بسیج مقدس و الهی بوده و روز به روز با نشاط فعالیت‌های اثرگذار و حتی در سایر نقاط دنیا شاهد هستیم که تنها نقش آفرین است و آزادسازی سوریه و عراق از دست داعش و پیروزی محور مقاومت به برکت بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۱۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در مراسم جشن تولد ۳۸ سالگی بسیج در کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده فقد پایگاه قدس و مادر شهید جلالی به امام راحل اشاره کرد و گفت: امام بنیانگذار بسیج و معمار کبیر انقلاب که بسیج را در این معماری خوب گنجاند و یک الهام قلبی و خودشان فرمودند: از الطاف جلیه الهی بود.
وی افزود: مبنای بسیج مقدس و الهی بوده و روز به روز با نشاط فعالیت‌های اثرگذار و حتی در سایر نقاط دنیا شاهد هستیم که تنها نقش آفرین است و آزادسازی سوریه و عراق از دست داعش و پیروزی محور مقاومت به برکت بسیج و شجره‌ای است که امام ۳۰ سال بعد از بازنشستگی خود انقلاب کرد و بسیج را تاسیس و ده سال هم این انقلاب را اداره و تثبیت کرد.
دامغانی با بیان اینکه بسیج با همان قوت سال‌های ابتدایی انقلاب ماموریت و رسالت خود را پرقوت انجام می‌دهد خاطر نشان کرد: بسیج در شهرستان شاهرود در حوزه‌های مختلف مقتدرانه فعالیت دارد که اوج فعالیت فرهنگی ما برگزاری دواجلاسیه شهدا و نمایش فصل شیدایی است.
وی تصریح کرد: از این نمایش بیش از ۹۰ هزار نفر بازدید کردندواثرگذاری فرهنگی در فضای شهرستان داشت و برنامه بوستان سلامت که ۴۰۰ شب اجرا شد و ۲۵۰۰ نفر در ایام مختلف تابستان با حضور در جنگل ابر امنیت و نشاط اجتماعی را ترویج میدانند.
دامغانی با اشاره به برگزاری بازخوانی واقعه غدیر در شهرستان شاهرود افزود: فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و اقتصاد مقاومتی و امنیتی از دیگر موضوعاتی است که اجرا می‌کند.
در این مراسم کیک تولد ۳۸ سالگی بسیجبا حضور فرمانده سپاه شاهرود و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت بسیج و رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان بریده شد و بین حضار تقسیم شد.
آزادسازی سوریه و عراق از دست داعش و پیروزی محور مقاومت به برکت بسیج
آزادسازی سوریه و عراق از دست داعش و پیروزی محور مقاومت به برکت بسیج
آزادسازی سوریه و عراق از دست داعش و پیروزی محور مقاومت به برکت بسیج
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار