جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل گفت: پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش تا دندان مسلح مرهون گسترش تفکر انقلاب اسلامی می باشد
کد خبر: ۸۹۵۱۹۵۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل در یادواره شهدای فرهنگی که به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگیان در خانه معلم زابل برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان زابل ۲۹ شهید فرهنگی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

علی اکبر بزی افزود: معلمی شغل انبیا است و وقتی شهادت هم به آن اضافه شود درجه و مقام آن در نزد خداوند متعال افزایش می‌یابد.

وی افزود: پیروزی رزمندگان اسلام بر داعش و ظلم و پلیدی از ابهت و توکل رزمندگان اسلام ناشی می‌شود.

بزی ادامه داد: شهدا بسیار ارزشمند هستند چرا که هر چه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه با آشنا کردن فرزندان خود با شهدا برای نسل آینده سرمایه گذاری کنیم، تصریح کرد: فرهنگ شهادت و ایثار باید در جامعه نهادینه شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زابل گفت: پیروزی جبهه مقاومت و پیروزی رزمندگان اسلام بر داعش مرهون تفکر انقلاب اسلامی بر تفکر وهابیت و صهیونستی بود.

سارانی افزود: این پیروزی با دلاورمردی‌های فرزندان این مرزبوم در دفاع از اسلام ناب محمدی به دست آمد.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس تعداد ۸۶ هزار و ۹۲۹ نفر از فرهنگیان در جبهه‌های هشت ساله حضور پیدا کردند و بیش از چهار هزار و ۶۰۰ شهید فرهنگی را تقدیم میهن کردند.

سارانی با بیان اینکه وجود هزاران رزمنده و جانباز گوشه‌ای از افتخارات فرهنگیان می‌باشد، اظهار داشت: امروز فرهنگیان در سنگر علم ودانش باز هم در حال جهاد هستند چرا که تهدیداتی با حجم بزرگ فرهنگی در کشور وجود دارد.

وی تاکید کرد: برگزاری این یادوار‌ها سبب حفظ ارزش‌ها می‌شود بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه مدنظر قرار گیرد.

سارانی در پایان اذعان داشت: امروز انتقال ارزش‌ها به نسل سوم و آشنایی آنان با شهادت و دلاور مردی‌های رزمندگان از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که این نسل باید بدانند که شهیدانی از قبیل: عالی و میرحسینی چه کسانی هستند.
ارسال نظرات