فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت زینب(س) شهرستان میرجاوه :
فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت زینب(س) شهرستان میرجاوه گفت: نشست سبک زندگی اسلامی به مناسبت هفته بسیج در دهستان انده برگزار شد
کد خبر: ۸۹۵۱۹۴۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
مریم بلوچی در گفت و گو با خبرنگاربسیج از میرجاوه، اظهار کرد: نشست سبک زندگی اسلامی به مناسبت هفته بسیج در پایگاه ضحی دهستان انده برگزار شد.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، افزود: یکی از دلایل ایجاد ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را رو آوردن بعضی خانواده‌ها به ابزار مخربی مانند ماهواره است که باعث شده تا بسیاری از افراد جامعه از اعتقادات دینی فاصله گرفته و کانون گرم خانواده هامتلاشی شود.
وی ساده‎زیستی، صداقت، عفاف و حجاب را از ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: این نشست با محوریت تحکیم خانواده، ترویج و توسعه فرهنگ دین‌باوری و استحکام پایه‌های اعتقادی و رشد تعالی فرهنگی بسیجیان و همچنین در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی و توسعه و ترویج علمی آموزه‌های سبک زندگی اسلامی برگزار شد.
فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت زینب (س) با اشاره به نقش بی بدیل مادران در خانواده، تاکید کرد:از آنجاییکه دشمنان به دنبال تحمیل سبک زندگی غربی به خانواده‌های ایرانی هستند و سعی می‌کنند از ماهواره و فضای مجازی برای جایگزینی سبک زندگی غربی به جای سبک زندگی اسلامی استفاده کنند ارائه آموزش و آگاهی به مادران، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
ارسال نظرات