فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر:

ارسال 5 کامیون کمک های بسیجیان پایگاههای مقاومت نوشهر به زلزله زده گان کرمانشاه/ اقتصاد مقاومتی جهاد اقتصادی در راه خداست

جناسمی در پایان با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و بسیج مردمی برای جمع‌‌آوری کمک‌ها، گفت: تعداد 5 کامیون حامل کمک‌های مردمی به ارزش حدود 4 میلیارد و 150 میلیون ریال از سوی سپاه نوشهر به مناطق زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۳۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری  خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه نوشهر، حسین جناسمی در همایش نقش و تأثیر رسانه‌ها در اعتلای فرهنگ اقتصاد مقاومتی که با حضور خبرنگاران کانون بسیج رسانه این شهرستان و به مناسبت هفته بسیج در سالن اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه درگیر دو جنگ فرهنگی و اقتصادی هستیم، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تکیه بر درون دارد، بنابراین باید هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها مغفول مانده است، گفت: روی پای خود ایستادن و خودکفایی از اثرات اقتصاد مقاومتی است و البته اقتصاد مقاومتی نوعی جهاد است و باید در زمینه‌های مختلف مانند علوم دانش بنیان شکوفا شود و در برابر هجمه‌های دشمن نلرزد.

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش کنیم اقتصاد مقاومتی محقق شود، افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و هیچ کشوری با واردات به استقلال اقتصادی دست نیافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر گفت: باید از سبک ایرانی اسلامی در اقتصاد مقاومتی تبعیت کرد زیرا آنچه در اقتصاد مقاومتی است دارای آموزه‌های دینی و قرآنی است و بر عکس اقتصاد لیبرالیسم و سوسیالیسم بوده و بر مردم تکیه دارد.

وی تأکید کرد: مسؤولان نباید به شعار دادن در اقتصاد مقاومتی اکتفا کنند بلکه باید در عمل نیز تلاش کنند و البته تنویر افکار عمومی از سوی رسانه‌ها نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

جناسمی عنوان کرد: رسانه‌ها افکار عمومی برای اجرای اقتصاد مقاومتی آماده کنند و اقدامات مسؤولان را به چالش بکشند چون مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها مغفول مانده است در حالی که باید اقتصاد مقاومتی  به خوبی تشریح شود.

وی بیان کرد: روی پای خود ایستادن و خودکفایی از اثرات اقتصاد مقاومتی است و البته اقتصاد مقاومتی نوعی جهاد است و باید در زمینه‌های مختلف مانند علوم دانش بنیان شکوفا شود و در برابر هجمه‌های دشمن نلرزد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر ابراز کرد: باید ذائقه مردم را از خرید تولیدات خارجی به تولیدات داخلی سوق داد.

وی گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی را بر عهده رسانه‌ها دانست و افزود: در طول چهار سالی که الگوی اقتصاد مقاومتی در سپاه نوشهر آغاز شده است در زمینه بنگاه‌های زودبازده ایجاد اشتغال کرده است.

جناسمی در پایان با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و بسیج مردمی برای جمع‌‌آوری کمک‌ها، گفت: تعداد 5 کامیون حامل کمک‌های مردمی به ارزش حدود 4 میلیارد و 150 میلیون ریال از سوی سپاه نوشهر به مناطق زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شده است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها