مسؤول کانون بسیج رسانه شهرستان نوشهر گفت: مسؤولان باید عملکرد خود در حوزه اقتصاد مقاومتی را به رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه اعلام کنند.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۲۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه نوشهر، حسن خزایی‌پول امشب در همایش نقش و تأثیر رسانه‌ها در اعتلای فرهنگ اقتصاد مقاومتی که با حضور خبرنگاران کانون بسیج رسانه این شهرستان و به مناسبت هفته بسیج در سالن اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: روحیه بسیجی خبرنگاران نوشهری در انعکاس اخبار صحیح و متناسب با نیازهای روز جامعه ستودنی است.

وی افزود: اهالی رسانه نوشهر همواره در رخدادهای مختلف شهرستان حضوری فعال دارند و با صداقت و بدون چشمداشت منعکس کننده اخبار منطقه هستند.

مسؤول کانون بسیج رسانه شهرستان نوشهر تصریح کرد: امروز که بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد اساسی برای درمان اقتصاد داخلی است نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی بیشتر و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید عملکرد خود در حوزه اقتصاد مقاومتی را به رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه اعلام کنند، گفت: تلاش ما بر این است تا در حوزه اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی در راستای رفع نیازهای داخلی و الگوشدن در این زمینه بیش از گذشته موضوع مهم اقتصاد مقاومتی در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر نیز با تبریک هفته بسیج، نقش و تأثیر رسانه‌ها در اعتلای فرهنگ اقتصاد مقاومتی را بسیار مهم برشمرد و افزود: بر کسی پوشیده نیست که بسیج قدرتی است که با نفس گرم امام (ره) تأسیس شد و همواره حافظ کشور هستند.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر مختاری بیان کرد: دشمن همواره سعی در ضربه زدن به ایران اسلامی به اشکال گوناگون فرهنگی و اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: راهبردهای عملی در اقتصاد مقاومتی را رهبر معظم انقلاب تعیین کردند و بنابراین باید در تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تلاش شود و رسانه‌ها در این بین نقش بسیار مهمی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها