خبرهای داغ:
خوانسار
فرمانده سپاه ناحیه خوانسار خبر داد:
سرهنگ پاشایی گفت: حضور حماسی بسیجیان در مراسم پنج آذر و افتتاح برخی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در طول این هفته از دیگر برنامه های شاخص و عمده گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در خوانسار است.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۱۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری از اجرای 60 برنامه در طول هفته گرامیداشت بسیج در خوانسار و رده های مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن پاشایی با بیان این که در ابتدای این هفته سپاه ناحیه خوانسار با هدف کمک رسانی به مردم زلزله زده تعداد سه کامیون اقلام و مایحتاج مورد نیاز با ارزش ریالی 400 میلیون ریال را به این مناطق گسیل داشته است گفت: این اقلام شامل پتو، وسایل گرمایشی، نان، کنسرو ماهی، خرما، البسه گرم، برنج است و توسط پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها و سطح شهر خوانسار جمع آوری شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه خوانسار هم چنین از کمک نقدی  ۱۱0 میلیون ریالی مردم متدین خوانسار به زلزله زدگان نیز خبر داد.

وی برنامه های شاخص هفته گرامیداشت بسیج را برشمرد و افزود: عیادت از بیماران بیمارستان فاطمیه خوانسار، دیدار با خانواده های معظم شهدا با حضور مسئولان شهرستان، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام خوانسار برخی از برنامه های شاخص در این هفته است.

وی اضافه کرد: حضور حماسی بسیجیان در مصلی نماز سیاسی عبادی جمعه و ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج، افتتاح برخی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در طول این هفته از دیگر برنامه های شاخص و عمده گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین است.

                                         

سرهنگ پاشایی با اشاره به برگزاری مراسم نمادین پنج آذر با عنوان همایش شکوه مقاومت در سالن شهید زمانیدوست این شهرستان گفت: این مراسم با تجمع بسجیان در سپاه ناحیه خوانسار و حرکت بسیجیان در سطح شهر از میدان 22 بهمن به سمت سالن شهید زمانیدوست به همراه برنامه های سخنرانی، نمایش گروه های رزمی ذوالفقار و دیگر برنامه های متنوع اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها