خبرهای داغ:
سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت گفت :
فرمانده قرار گاه نصرت در همایش منتظران موعود گفت : بعضی از مسولین بی بصیرت ما به مردم گفتند مدافعان حرم برای دفاع از حرم حضرت زینب نمی روند برای دفاع از بشار اسد میرو ند اینها برای پول می روند .
کد خبر: ۸۹۵۱۹۰۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

نان شب مان را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس در قزوین سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در همایش منتظران موعود که در بین کارگران شرکت کاشی پارس که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد:
اگر 67 سال پیش پدران ما بصیرت داشتند عربستانی ها غلط می کردند بقیع را تخریب کنند و مزه کار ننگین وهابیون رفت زیر دندانشان و الان جرات پیدا کردند به کشور هایی که مرقد بزرگان شیعی در آنجا وجود دارد حمله کنند .

وی با تبریک ماه ربیع الاول بیان داشت : طلیعه ماه ربیع الاول پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش بود و 30 سال دیگر مردمان می گویند قومی آمدند از مغول بدتر و سر مسلمین را می بریدند ، ماجرای داعش تاریخ را دگرگون می کند .

اهوازیان تصریح کرد : داعشی به جایی رسیدن کاخ بشار اسد را با خمپاره 60 می زدند و رسیدن پشت دیوار های حرم حضرت زینب (س) و فاصله قبر این بانو با داعشی فقط یک دیوار40سانتی متری بود و روی دیوار شعاری به این مضمون می نوشتند که ای زینب ، بشار را بیرون کردیم و تورا هم از قبر بیرون می کشیم و بیرون می کنیم .

وی اذعان کرد : داعشی ها برای دلخون کردن رزمندگان ما در پشت بی سیم در حالی که میدانست ما شنود می کنیم ، می گفتند (زینب کجاست عباست) دیدی بی کس و یاور نداری .

وی افزود : بعد از شکست داعش یکسری از مسوولین از مدافعین حرم تشکر کردند و گفتند با دیپلماسی ما و با کمک ما به پیروزی رسیدیم ، خطاب من به این مسوول آخریت تصویر دیپلماسی شما سجده روی پای پادشاه کوت بود تا برای وزیر بهداشت ویزا بدهند .

وی با اشاره به سفر رهبری به کرمانشاه همراه با فرزندانش گفت : رهبری با این کارش خواست به فرزندانش بگوید ببینید مردم درچه سختی زندگی می کنند .

وی بیان داشت : سردار سلیمانی وعده داد که کمتر از 3 ماه دیگر داعش هیچ حکومتی در کره زمین نخواهد داشت و همین هم شد و توانست کمتر از دو ماه داعش را شکست دهد .

وی با اشاره به حمله داعش به مجلس اسلامی بیان داشت : با حمله داعش به مجلس مردم فهمیدند که نان شبی که می خوری مدیون شهدای مدافع حرم هستی .

وی خطاب به دولت افزود : ندیدم وزیری یا از استاندار به بالا کسی بیاید زیر تابوت شهدای مدافع حرم را بگیرند .

لازم به ذکر است در پایان سردار اهوازیان از مدیر عامل شرکت کاشی پارس تجلیل کرد .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها