خبرهای داغ:
مدیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه بی کلام :
مدیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه بی کلام گفت: اهمیت نهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه بی کلام در آن است که داوری ها به طور کامل در استان قزوین انجام می شود.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۹۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، محمدرضا نوروزیان در نشست خبری که به مناسبت برگزاری برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه بی کلام در استان قزوین برگزار می شود ، اظهار داشت:این جشنواره ۷آذر ماه سال جاری ساعت۱۶ در سینما مهتاب قزوین برگزار می شود.
وی افزود:سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،.معاونت امور سینمایی وزارت ارشاد ، شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در برگزاری این جشنواره همکاری می کنند.
مدیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه بی کلام اضافه کرد:۲۰فیلم از کشورهای فرانسه،.روسیه، سوید، پرتقال، آرژانتین،.ترکیه، هلند، ایران، قزاقستان، برزیل،بنگلادش، آمریکا، ایتالیا، اسپانیا، فندلاند، لیتوانی، هند، بلاروس و لهستان در این جشنواره در معرض داوری قرار داده می شود .
نوروزیان ادامه داد:از تمام کشورهای شرکت کننده در جشنواره مذمور دعوت کردیم که رایزن فرهنگی خود را برای حضور در جشنواره به قزوین بفرستند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد:آشنا کردن جوامع سیدنی غربی با برنامه های فرهنگ صفحه نمایش و راهبردهای مشارکت احتماعی، ترغیب کودکان و نوجوانان به اجرای پروژه ها با تمرکز بر سواد رسانه ای و قرار دادن فرصت های شغلی از طریق فرآیند و نتیجه و یا در حال اجرا روی صحفحه نمایش مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.
مدیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه بی کلام تصریح کرد:تمام داوران این جشنواره از کشور ایران هستند که رزومه خیلی قوی دارند و دو نفر از آنان هم قزوینی هستند.
نوروزیان افزود:اهمیت نهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه بی کلام در آن است که داوری ها به طور کامل در استان قزوین انجام می شود.
وی اضافه کرد:انجمن پاسداشت از آیین ها و مشاهیر سرزمین کهن سعی دارد از سال آینده فستیوال بین المللی هنرهای هفتگانه عارف قزوینی را در قزوین پایه ریزی کند.
مدیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه بی کلام یادآور شد:امیدواریم با همکاری تمام سازمان های دولتی و غیردولتی که دغدغه فرهنگ و هنر این سرزمین را دارند، عملکرد موفقی داشته باشیم.
انتهای پیام/۱۰۰۹پ/

ارسال نظرات
پر بیننده ها