مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین در همایش جهادگران علم و فناوری تاکید کرد؛
کریمیان گفت: جامعه علمی وظیفه تحقیق و پژوهش و یافتن راهکار های علمی و متناسب با نیاز جامعه برای غلبه بر مشکلات جامعه را دارد و در این راه باید دانشگاه و صنعت همگام باشند.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۸۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سرهنگ کریمیان" معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت :کشور ما در بسیاری از آمارهای منابع خدادادی رتبه اول را دارد اما در تولید ضعیف عمل کرده و آمار خوبی ندارد.

کریمیان اظهار کرد: باید از همه ظرفیت های کشور برای تولید ملی بهره گرفت تا با ایجاد اشتغال تعداد بیکاران را کم کنیم.

وی افزود: اقتصادی که سود آور نباشد نباید انتظار داشت که در آنجا سرمایه گذاری صورت گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین استان ایلام تصریح کرد: دانشگاه و صنعت باید مکمل هم و در کنار هم گام بردارند و ایده های نخبگان باید به فعلیت برسد.

کریمیان عنوان کرد: جامعه علمی وظیفه تحقیق و پژوهش و یافتن راهکار های علمی و متناسب با نیاز جامعه برای غلبه بر مشکلات جامعه را دارد و در این راه باید دانشگاه و صنعت همگام باشند.

وی افزود: پژوهشگران و جامعه علمی باید به کار خود اعتقاد داشته باشند و به دور از احساسات به چشم انداز عالی علمی نظام فکر کنند و رتبه علمی نظام را در دنیا ارتقاء دهند.

کریمیان تاکید کرد: طرح ها و تحقیقات نباید از اصول علمی خارج شود و در مسیر حرکت کنند و طرح های دانش بنیان مورد توجه دولت قرار گیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) خاطر نشان کرد: تعهد در کنار تخصص حامعه علمی بسیجی می تواند نظریه اقتصاد مقاومتی را به خوبی در جامعه پیاده کند و به استراتژی مورد نظر معظم له جامعه عمل پوشاند.

وی ابراز کرد: هنر جامعه علمی بسیجی این است که در کار خود استمرار دارد و در این راه خستگی ناپذیر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سپاه امیرالمؤمنین ایلام ادامه داد: باید به سمت خصوصی سازی حرکت کرد و از تصدی گری دولتی اجتناب کرد تا فرصت بیشتری برای اهل علم فراهم شود.

 

ارسال نظرات