خبرهای داغ:
مصطفی معصوم جانشین حوزه امام خامنه ای اقبال شرقی گفت: گروهای جهادی حوزه امام خامنه ای برای کمک رسانی به مردم زلزله زده سر پل ذهاب به منطقه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۷۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

استقرار گروه جهادی حوزه امام خامنه ای در مناطق زلزله زده

به گزاش خبرگزاری بسیج قزوین،مستقر در کرمانشاه،مصطفی معصوم از حوزه امام خامنه ای اقبال شرقی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) که برای کمک به مردم زلزله زده به منطقه اعزام شده در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: گروه جهادی ما تقریبا 3 روزاست در روستای قره بلاغ مستقر شده است و به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند.
وی در مورد فعالیتهای انجام شده توسط گروه های جهادی گفت: گروهای جهادی هر کدام بر اساس تخصصی که دارند تقسیم بندی شده اند و به انجام فعالیت مشغول شده اند.
مصطفی معصوم تصریح کرد: یک گروه از گروه جهادی حوزه مقاومت امام خامنه ای، جوش کاری و تخریب بنا ها را در روستا برعهده گرفته است و اکیپ دیگر ما نیز در انبار مرکزی در بارگیری و بسته بندی و توزیع کمک می کنند.
وی افزود: گروه تاسیساتی و برق ما نیز در سطح روستا مستقر شده اند و کار برق کشی و تاسیساتی را برای مردم زلزله زده انجام می دهند.
وی درپایان خاطرنشان کرد: بچه های جهادی با روحیه ایثار گری و خدمت اینجا حاظر شده اند تا به هم وطنان خود که آسیب دیده اند کمک کنند .

 1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها