آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با سردار غیب پرور و مسئولان بسیج:
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بسیج، درد اصلی جامعه را شناخته است، گفت: همواره به یاد بسیجیان هستم و دعایشان می کنم.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۶۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با سردار غیب پرور و جمعی از مسئولان بسیج گفت: همواره به یاد شما بسیجیان هستم و دعایتان می کنم.

ایشان با تقدیر از گزارش رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج، نقاط اصلی درد جامعه را یافته و می داند که شناخت مشکلات و دردها، نیمی از معالجه است که الحمدالله بسیج وارد آن شده است.

این مرجع تقلید با تبریک پیروزی های اخیر بیان کرد: پیروزی اعجاب انگیز اخیر یکی از مهمترین مسائلی را که ثابت کرد، نقش مذهب در این پیروزی ها بود.

ایشان، الگوی حشد الشعبی و جبهه مقاومت را بر پایه بسیج دانسته و عنوان نمود: خمیر مایه اصلی مدافعان حرم،اعتقادات است که دشمن از این سلاح معنوی بی بهره است ولو اینکه سلاح اتمی نیز داشته باشد.

آیت الله مکارم شیرازی به انگیزه الهی سردار سلیمانی و یارانشان اشاره نموده و تصریح کرد: باید قدر این سرمایه اعتقادی را بدانیم و در عین حال آن را تقویت کنیم و مراقب باشیم که دشمن نتواند این سلاح را از ما بگیرد.

ایشان با تایید رویکردهای جدید بسیج در خصوص مساجد و امر خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام، همواره کمک به مردم و انسان ها از دستورات اصلی بوده که بحمدالله بسیج به آن توجه می نماید.

ایشان همچنین در خصوص خدمات بسیج در مناطق زلزله زده تاکید کرد: زلزله زدگان، مشکلات زیادی دارند که به ویژه با فرارسیدن زمستان، سختی هایشان بیشتر می شود که باید سرپناه مطمئنی برای آنان احداث نمود.

این مرجع تقلید در پایان، با توجه به فعالیت های تربیتی بسیج تصریح کرد: اتصال بسیج به حوزه علمیه، اقدامی بسیار ارزشمندی است که الحمدالله امروز در بسیج وجود دارد.

گفتنی است، در این دیدار، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، معاونین تعلیم و تربیت، مساجد و محلات، فرهنگی،روابط عمومی و فرمانده سپاه استان قم، رئیس سازمان بسیج را همراهی کردند.

ارسال نظرات