در سومین روز از هفته بسیج صورت گرفت

افتتاح خانه عالم روستای کروندان در هفته بسیج

در سومین روز از هفته مبارک بسیج، خانه عالم روستای کروندان از توابع بخش مرکزی دهگلان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۳۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در سومین روز از هفته مبارک بسیج خانه عالم روستای کروندان با حضور فرمانده سپاه دهگلان، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و بخشدار مرکزی این شهرستان افتتاح شد.

فرمانده سپاه دهگلان با بیان فعالیت‌های سپاه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی گفت: سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری نقش موثر خویش را درعمران و آبادانی کشور انجام داده است و با بهره گیری از روحیه ایثار و منش بسیجی، توانسته است در رفع محرومیت و آبادانی روستا‌ها فعالیت کند.

وی با اشاره به پروژه خانه عالم روستای کروندان یکی از اهداف رسالت بسیج سازندگی و سپاه را خدمت به نیازمندان و محرومان دانست و گفت: ملبغ ۱۶ میلیون تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه دهگلان و مبلغ ۱۵ میلیون تومان از کمک خیرین روستای کروندان برای احداث آن هزینه شده است.

فرمانده سپاه دهگلان اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه دهگلان در عرصه عمرانی و محرومیت‌زدایی با انجام فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است.

وی ماموریت بسیج سازندگی را خدمت رسانی در زمینه رفع محرومیت زدایی دانست و گفت: نقش سپاه و بسیج سازندگی درعمران و آبادانی روستا‌ها موثر بوده و بسیج سازندگی درمحرومیت زدایی و زدودن فقر از چهره محرومان جامعه گام‌های اساسی برداشته و دراین زمینه‌ها بسیار موفق عمل نموده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات