خبرهای داغ:
امام جمعه شهر محمدیه اذعان داشت :

محبت به اهل بیت همراه با اطاعت است

امام جمعه شهر محمدیه اظهار کرد : بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی مورد اعتماد امام حسین (ع) هستند اما نه لغلغه زبان نه شعاری بلکه عملی شما مطیع هستید .
کد خبر: ۸۹۵۱۸۳۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیجیان شهر محمدیه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با امام جمعه شهر محمدیه دیدار کردند .
حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه در این دیدار اظهار کرد : ولایت یعنی بدون چون چرا اطاعت کردند ، اطاعت از ولی فقیه واجب است . محبت بدون ولایت به درد نمی خورد محبت به اهل بیت و امام حسین (ع) باید همراه باشد با اطاعت از اهل بیت و امام حسین (ع).

وی ادامه داد : مشکلاتی که آمریکا برای ما آورده است آسان نیست در حالی که تمام دنیا از آمریکا می ترسند ولی مقام معظم رهبری می گوید فلان سیاستمدار آمریکایی چنین حرفی می زند او احمق است .

موسوی موینی گفت : ما در همه جا مرگ بر آمریکا می گوییم ولی در بعضی از کشور ها مرگ بر آمریکا ممنوع است و خداوند این لطف را به ما با رهبری ولی امر مسلمین که سایه انداخته است نه تنها در ایران بلکه بر سر تمامی جهان .

وی ابراز داشت : مقام معظم رهبری ، جملاتی را می گویند که سیاستمداران باید ساعت ها درباره این جملات بحث و گفت و گو کنند تا بفهمند این جمله را که رهبر انقلاب ایران گفته چه جمله ایست شاید بعد از سالها بفهمند حرف رهبر چه بوده . هیچ آسیبی نه خودمان نه کشورمان نمی بیند اگر از ولی فقیه اطاعت کنیم .

وی در پایان افزود : چه حکمتی است رزمندگانی که در سوریه و عراق هستند ، شهید می شوند هیچ بچه بزرگ ندارند و جوان هستند و فلسفه این است که حضرت زینب (س) همچون امام حسین (ع) هل من ناصر ینصرنی گفتند و جوانان ما برای دفاع از حضرت زینب (ع) به سوریه رفتند و به ندای آن حضرت لبیک گفتند که مبدا دوباره زینب کبری به اسارت برده شود .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها