خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

امروز تکلیف ما این است که عمارهای علی زمان باشیم

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز این وحدت و همدلی و انسجام ما را به یک تمدن قدرتمند اسلامی در جهان پیش می‌برد، گفت: امروز تکلیفی که بر گردن ما است که باید عمارهای علی زمان باشیم، سلمان‌هایی برای علی و پیغمبر و سردار سلیمانی برای رهبر باشیم.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۲۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

امروز تکلیف ما این است که عمارهای علی زمان باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ احد امیری در صبحگاه مشترک دانش‌آموزی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با تبریک هفته بسیج رفعت جهان اسلام وپیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: خداوند را شاکر وسپاسگزار هستیم در عصری زندگی می‌کنیم که دنیا آن را با نام خمینی کبیر می‌شناسند.

وی افزود: عصری که امروز قرن ۲۱ نام گرفته عصر امام روح الله وعصری است که فرمول بنیادین زیبا و تاثیرگذار و مبتکر آن حضرت امام(ره) به زیبایی خود را در جهان اسلام و دنیا نشان داده است .

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخنان مقم معظم رهبری در خصوص بسیج افزود: برکات این الهام آسمانی در وصف حرکت زیبا امام خمینی(ره) بود و بسیج یک الهام الهی است که به زبان امام (ره) ساری وجاری شد و امروز برکاتی را در اسلام به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه امام(ره) در سال اول شکل گیری و پایه‌ریزی انقلاب اسلامی به زیبایی به آن اشاره کردند، اظهار داشت: مرجع و مراجع قانونی این حرکت زیبا آیه ۱۴۶ سوره آل عمران است اوصاف ربیعیون که کسانی هستند که کاری انجام داده‌اند و انقلابی کردند و استقامت می‌کنند، در انقلابشان ضعف و سستی ندارند و هرگز بی‌راهه نمی روند و تنبل و کسل کننده حرکت نمی کنند.

امیری افزود: این افراد امروز افتخار این را دارند که هر جای دنیا هرجا آزادانه بخواهند نفس بکشند در سایه این حرکت زیبای روح الله نفس کشیدن را مبارک می‌دانند.

وی ادامه داد: حرکت بسیج تنها امروز مرزهای جغرافیایی ما نیست بلکه فرای مرزها در کشورهای همسایه و منطقه و بلکه در سطح جهان اتفاق افتاده و در جهان امید و نشاط ایجاد کرده است که همه مظلومان به این افق نگاه می‌کنند و راه خود را از بین بیراهه‌ها پیدا می کنند.
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز این وحدت و همدلی و انسجام ما را به یک تمدن قدرتمند اسلامی در جهان پیش می‌برد، بیان کرد: امروز تکلیفی که بر گردن ما است که شما دانش‌آموزان برای نظام جمهوری اسلامی با این همه عظمت، انقلاب، رهبر، خانواده های شهدا و برای مردم انجام می‌دهید این است که آینده‌ساز باشید و باید عمارهای علی زمان باشیم، سلمان‌هایی برای علی و پیغمبر و سردار سلیمانی برای رهبر باشیم.

وی با بیان اینکه وظیفه امروز ما این است که مدیران ارزشمند ولایت و در رکاب ولایت برای این مردم باشیم، گفت: باید از نعمت‌های بی‌نظیری که به عنوان مسئولیت در حکومت ولایت مدارعرضه شده بهره‌برداری لازم را ببریم و اگر یک روز از ما سلب مسئولیت شد تاریخ به ما افتخار کند و تک تک حرکات و کلمات ما در مسیر قرب الهی و در مسیر خدمت به این خلق باشد تا شرمنده شهدا نباشیم.

امیری عنوان کرد: ما برای اینکه انقلاب با تمام قدرت این مسیر را طی کند و برای اینکه در این مسیر به مخاطره نیفتد باید همه یاران انقلاب را فرا بخوانیم و با همدلی، هم اندیشی و همکاری مسیر را برای رسیدن به قله انسانیت طی کنیم تا محوریت ایران استمرار پیدا کند.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف والا راهی جز وحدت، برادری و مودت با یکدیگر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار