خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه:

در راه اجرای فرمایشات رهبری با هیچکس تعارف نداریم

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: فصل الخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است و در راه اجرایی نمودن فرمایشات ایشان با هیچکس تعارف نداریم.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۱۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی ،به مناسبت هفته بسیج،امام جمعه و جمعی از علما و روحانیون شهرستان زیرکوه با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه دیدار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه در این دیدار ، اظهارداشت:فصل الخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است و در راه اجرایی نمودن فرمایشات ایشان با هیچکس تعارف نداریم.


سروان کریمی خاطرنشان کرد: تعامل با همه افراد واقشار در اولویت کار ما خواهد بود و به دنبال جذب همه اقشار به سمت بسیج هستیم.
وی اذعان داشت:نیاز جامعه امروز این است که همه با هم با وحدت و همدلی با هم کار کنند و بنا به مقتضیات و شرایط روز باید در مناطق و زمینه های مختلف کار کنیم.


کریمی بیان کرد: الحمدلله روحیه بسیجی در شهرستان زیرکوه وجود دارد و کارها بسیار خوب پیش می رود.
وی ادامه داد: به حضور طلاب و روحانیون در برنامه ها و فعالیت های مختلف شدیدا نیاز داریم.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با اشاره به پیروزی بزرگ جبهه مقاومت، گفت: آرزوی ما این بود که لبخند را بر لبان مقام معظم رهبری ببینیم و خدا را شاکریم که وعده بزرگ سردار سپاه اسلام یک ماه قبل از موعد ، محقق شد و خوشحالیم که این اتفاق در هفته بسیج افتاد و لبخند بر لبان مقام معظم رهبری جاری شد.


کریمی با بیان اینکه استکبار از قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران در منطقه نگران است، گفت: خداوند را بابت این اقتدار شاکریم و به روح همه شهدا درود میفرستیم.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه تاکید کرد: روحیه بسیجی نیاز جامعه امروز ماست و ما در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم و آماده شنیدن هرگونه انتقاد هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها