خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج، امام جمعه و جمعی از علما و روحانیون شهرستان زیرکوه با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۱۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی،به مناسبت هفته بسیج،امام جمعه و جمعی از علما و روحانیون شهرستان زیرکوه با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه دیدار کردند..

حجت الاسلام مرتضائی نیا در این دیدار با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته بسیج،از روحیه بسیجی و انقلابی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه تقدیر کرد و اظهارداشت:فرهنگ بسیج که پیشرو بودن است باید در همه جا نهادینه شود.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه امروز روحیه انقلابی نیاز جامعه است، گفت: باید از حالت روز مرگی خارج شد و با حضور در بین مردم و روستاها مواضع دشمنان در بین مردم تبیین شود.

مرتضائی نیا پیروزی ملت عراق و سوریه را یک پیروزی تاریخی و ارزشمند دانست و تاکید کرد: بسیج باید قرص و محکم در همه موارد بایستد و این پیروزی باید برای مردم بیان شود.

امام جمعه زیرکوه اذعان داشت: در شهرستان زیرکوه یک همگرایی بسیار عالی بین روحانیون و بسیج وجود دارد و این همگرایی و همفکری باید حفظ شود.

هم چنین همایش مشترک ائمه جمعه ،جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، در دفتر امام جمعه زیرکوه برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضائی نیا در این همایش با تبریک هفته بسیج به تشریح شرایط کنونی پرداخت و اظهارداشت:امروز باید بصیرت سیاسی داشته باشیم و دشمنان نظام و انقلاب را بشناسیم .

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر اینکه نباید مقام معظم رهبری را تنها بگذاریم، خاطر نشان کرد:بسیج و روحانیت بازوان رهبری هستند وباید با روحیه جهادی در این مسیر مقدس کار کنیم.

حجت الاسلام مرتضائی نیا با تاکید بر تقوی الهی،‌گفت:باید تقوا داشته باشیم زیرا تقوا به انسان بصیرت می دهد و اخلاص به انسان نورانیت می دهد.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه بصیرت نیاز امروز جامعه اسلامی است، گفت:روحانیون بابد در خط مقدم بصیرت افزایی باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها