خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع):

جامعه ما نیاز به مادرانی دارد که در دامان خود سردار سلیمانی هاپرورش بدهند

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز ما نیاز داریم به چنین دامن پاکی که رزمندگان پاکی پرورش بدهند جامعه ما نیاز به مادرانی دارد که در دامان خود سردار سلیمانی هاپرورش بدهند که وعده داد و ریشه داعش را کند.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۱۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته بسیج و به همت حوزه های عفاف و حضرت فاطمه (س) درمیان همایش خدیجه محور وحدت در اسدیه و روستای خونیکسار  برگزار شد.

 حجت الاسلام اکبرپور معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در این مراسم با بیان اینکه  معمولا در طول تاریخ  در کنار یک مرد موفق یک زن قرار دارد اظهارداشت: در کنار پیامبر اکرم (ص) کسی همچون حضرت خدیجه (س) قرار دارند.

وی عنوان کرد: اولین زنی که ایمان آورد حضرت خدیجه بودند بنابراین  بخشی از رمز موفقیت پیامبر مرهون فداکاری هایی از جانب حضرت خدیجه بوده است  خدیجه در جامعه ای که مال و ثروت ارزش هست حضرت به همه دنیا پشت پا زد  وکرامت حضرت اول همسری پیامبر(ص) و بعد مادری حضرت زهرا (س) است .

 اکبرپور در ادامه بیان داشت: شهید بی جهت شهید نشد هر کس که شهید حججی نمی شود قطعا موفقیت این جوان مردان مدیون شیر زنانی است که در پشت سرشان قرار دارد نقش زنان و مادران  در دفاع مقدس فراموش نمی شود لذا پشت گرمی زنان و مادران رزمندگان بود که شجاعانه وارد صحنه شدند.

 وی خاطرنشان کرد:  مادرانی که شهید حججی می پرورانند کمتر از شهید حججی نیست این مادر است که مجاهد و شهید  می پروراند  بنا براین نقش مادری در جامعه ما بس جایگاه رفیعی است گرچه  برخی برای نقش مادری ارزش قائل نشوند مادران ما باید به خود ببالند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت:  در کشور در دامن خود جوانانی پرورش داده اند که برای مدافعان حرم صف کشیدند  امروز ما نیاز داریم به چنین دامن پاکی که رزمندگان پاکی پرورش بدهند جامعه ما نیاز به مادرانی دارد که در دامان خود سردار سلیمانی هاپرورش بدهند که وعده داد و ریشه داعش را کند.

 وی تصریح کرد: جهاد زن این است که خوب همسری و مادری کند.  بهشت زیر پای مادران است برای ماندگاری اسلام ما نیاز داریم به جوانانی که تفکر بسیجی در آنها رسوخ کند اسلام نیاز به سرباز دارد بسیجی شخص نیست بسیجی تفکر است اگر تفکر ،تفکربسیجی باشد ما سربلند خواهیم بود  همه داعش آمده بود ند که مار ا زمین بزند امروز اگر سوریه و عراق نجات پیدا کردند مرهون تفکر بسیجی است

ما نیاز داریم به تفکر بسیجی که خودش را سرباز و مطیع ولایت بداند برخی از مسئولین ما در ولایت شعاری حرف اول را می زنند و لی در ولایت مداری مردود هستند

امروز اسلام نیاز دارد به مادرانی دارد که در دامن خود بسیجیانی با تفکر بسیجبی پرورش بدهند برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد هر تلاشی می کنند که اسلام را از بین ببرند ما باید تلاش کنین فرزندان اسلامی و دین دار پرورش بدهیم. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار