خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع):
کد خبر: ۸۹۵۱۸۰۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته بسیج و به همت معاونت سیاسی و فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گردهمایی دانشجویان و طلاب با عنوان(حوزه و دانشگاه انقلابی) با حضور معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام  اکبر پور معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) در  این گردهمایی اظهار داشت: بسیج علاج همه دردها است در طول این 40سال هر جا شخصی دارای تفکر بسیجی بوده و تفکر بسیجی جایی ورود پیدا کرده نجات بخش بوده است.

وی عنوان کرد: جایی نیست که تفکر بسیجی باشد وثمره اش را کسی ندیده باشد بیش از 90درصد خاک سوریه در اختیار داعش بود و سوریه داشت سقوط می کرد به محض این که تفکر ناب بسیجی در سوریه و عراق دمیده شد نجات پیدا کردند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) افزود:  تفکر الگو گرفته شده از بسیجیان این آب و خاک و تفکر برگرفته شده از ذهن مبارک بنیان گذار این شجره طیبه باعث شد این کشور از سقوط نجات پیدا کرد بنا بر این ما امروز ثمره این تفکر را در سوریه و عراق مشاهده می کنیم.

 وی در ادامه بیان داشت: بسیجی دارای شاخصه هایی هست مهمترین شاخصه بعد از خدا محوری ،ولایت پذیری و ولایت مداری است  ولایت مداری با شعار نمی شود ولایت مدار یعنی منتظر اشاره و کنایه ولی، برخی در کنار ولایت هستند و فرق بین ولایت و ریاست را نفهمیده اند .

اکبر پور با بیان اینکه شاخصه دوم یک بسیجی عدالت محوری است  گفت: چیزی که کشور ما امروز از آن رنج می برد و همچنین جامعه بشری از آن رنج می برد در جامعه که ما هزاران شهید داده ایم هنوز عدالت در جایگاه خودش مستقر نشده است ما مشکل پول در این کشور نداریم مشکل مدیریت داریم.

وی ادامه داد: شاخصه سوم بسیجی  ساده زیستی است اشراف گری با روحیه بسیجی در تضاد است  برخی اولویت ها را گم کرده اند امروز جامعه ما نیاز به توجه دارد.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع)  با بیان اینکه از دیگر شاخصه بسیجی دشمن شناسی و استکبار ستیزی است   گفت: گاهی بعضی ها تلاش میکنند جای دوست و دشمن را عوض کنند بنابراین هم شناخت مهم است و هم ستیز، بسیجی که دارای تفکر بسیجی است  هر جا قرار بگیرد ترس از دشمن ندارد  بسیج و بسیجی دنبال   ارزش ها  و محور قرار دادن ارزشها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها