در این پیام امده است: سیمای تابناک بسیج به عنوان نماد ولایتمداری، ایستادگی، فرمانبرداری و شجاعت همواره برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و جاودانه تاریخ خواهد ماند.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۹۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم،  فرماندار خاتم به مناسبت هفته بسیج در پیامی آورده است:
بسیج شجره طیبه و میقات پا پرهنگان است. بسیج هم نوای ناله‌های نخلستان و چاه و میراث دار ذوالفقار است. بسیج سپاهی است مسلّح به ایمان و عشق و ریسمانی است برای بالا رفتن از پله‌های آسمانی، بسیج عطری است آسمانی و پایگاهی است برای مُشت‏های گره شده علیه ظلم و بیداد.

سیمای تابناک بسیج به عنوان نماد ولایتمداری، ایستادگی، فرمانبرداری و شجاعت همواره برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و جاودانه تاریخ خواهد ماند.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزمان بویژه شهدای بسیجی، و تمنای شفای عاجل برای جانبازان و عرض تکریم و تعظیم به محضر همه ایثارگران، هفته بسیج و فرا رسیدن پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین رابه تمامی بسیجیان غیور، بصیر و ایثارگر به ویژه همکاران بسیجی تبریک و تهنیت عرض نموده، پایداری، عزتمندی و سربلندی دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار و رشادت را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.
فاضلی/فرماندار خاتم
ارسال نظرات