خبرهای داغ:

همایش مشترک ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه های مقاومت شادگان

به مناسبت هفته بسیج همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در محل دفتر امام جمعه شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۷۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
به مناسبت هفته بسیج، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان، نعمت اله البوغبیش معاون فرماندار شادگان، سرهنگ خنافره فرمانده ناحیه مقومت بسیج شادگان، مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرائی شهرستان، بسیجیان، روحانیون و ائمه جماعات، دهیاری‌ها در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین سید مجید شرفی در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج با تشکر از حضور گرم فرماندهان سپاه، بسیج، بسیج ادارات و ائمه جماعات و مسئولین شهرستان شادگان اظهار کرد: دفاع از رهبریت نظام و دفاع از ارزش‌های نظام یکی از مهمترین وظایف یک بسیجی است و بسیج حتما در هر عرضه که نیاز است از رهبریت نظام واز ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کنن، ورود خواهند کرد و دفاع میکنن و حتما پیروز خواهند شد.

شرفی امام جمعه شادگان به اهمیت و جایگاه نقش‌آفرینی بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: اولین بسیجی دین اسلام امام علی (ع) است بنابراین مهمترین الگوی یک بسیجی امام علی (ع) است.

شرفی امام جمعه شادگان همچنین با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش دست اندرکاران برگزاری مراسم اربعین حسینی دراین شهرستان اشاره کرد وگفت: راهپیمایی و مراسم بزرگ اربعین حسینی امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در قدمگاه ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار