خبرهای داغ:
18 عنوان برنامه محوری هفته بسیج در شهرستان باوی اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۱۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) باوی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد.

 به گزارش خبرنگار روابط عمومی ناحیه باوی: سرگرد پاسدار سید معاد موسوی در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، به تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان باوی پرداخت و گفت: برنامه های این هفته همگی با محوریت تبیین روحیه انقلابی، خدمتگذاری و اقتدار ملی بسیج است.

 فرمانده ناحیه سپاه شهرستان باوی از برگزاری 43 عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 18 برنامه محوری در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی در شهرها و بخش های مختلف این شهرستان برگزار می شود.

 وی افزود: غبار روبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدای محله، افتتاح حوزه علمیه برادران و اعزام 400 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان باوی می توان اشاره کرد.

 موسوی فراخوانی گردان های رزمی و امنیتی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در شهرستان، پیاده روی خانوادگی در شهر ویس، اردوهای جهادی و برپایی نمایشگاه فرهنگی را از دیگر برنامه هایی نام برد که در طی هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شوند.

 فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به آمادگی کلیه پایگاه‌ها و گروهای جهادی اشاره کرد و افزود: در صورت نیاز این نیرو‌ها به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام ‌می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها