جانشین ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی 5 آذر گفت:هفته بسیج در حقیقت بهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و ترویج روح و تفکر بسیجی در میان جامعه است.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۱۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جانشین ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق،گفت:هفته بسیج در حقیقت بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و ترویج روح و تفکر بسیجی در میان جامعه است.
عباس باقری با تاکید بر حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی خصوصاً امر به معروف و نهی از منکر گفت:هفته بسیج فرصت مناسبی است تا فرهنگ و تفکر بسیج به نسلهای آینده منتقل شود ، چرا که ترویج تفکر بسیجی در جامعه خصوصا ً محیط کارمانع از شکل‌گیری ضدارزش‌ها و سبب افزایش روح معنویت، وحدت، همدلی، تلاش و تدین می شود.
وی برنامه های هماهنگی تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر (شکوه مقاومت) را به دست اندکاران و برگزار کنندگان این برنامه ها ابلاغ کرد و با تاکید بر اجرای صحیح و به موقع برنامه های هماهنگی تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر (شکوه مقاومت) گفت: دراین برهه از زمان که دشمن با صرف هزینه های زیاد و تبلیغات وسیع در پی پایین آوردن انگیزه مردم در مشارکت ها و برنامه های مذهبی و اسلامی است، بر ما واجب است که با برنامه ریزی خاص این ترفند دشمنان را با حضور گسترده بسیجیان در 5 آذر روز شکوه مقاومت خنثی کنیم.
در این برنامه مقرر گردید کلیه پایگاه ها و اقشار بسیج در قالب گردانهای سازمان دهی شده روز ۵ آذر از ساعت 12 در مکان حسینیه سیدالشهداء قلعه محمدکریم خان حضور به هم رسانند.
در پایان نیز اعضای جلسه در مورد نحوه برگزاری این مراسم بحث و تبادل نظر کردند.
ارسال نظرات