فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) در جلسه هماهنگی یادمان شهدای ملکیبا اشاره به جایگاه والای شهدا و لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگمردان درجامعه گفت::شهدا مایه خیر و برکت جامعه هستند.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۰۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان شهدای ملکی با حضور فرمانده حوزه امام علی (ع)، فرمانده پایگاه امام هادی (ع) ملکی، هیئت امناء و تعدادی از شورای پایگاه در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ملکی برگزار شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) در این جلسه با اشاره به جایگاه والای شهدا و لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگمردان درجامعه گفت::شهدا مایه خیر و برکت جامعه هستند وامروز باید بیش از پیش روحیه ایثار و شهادت و پیشگام بودن دانشجویان در عرصه دفاع در فضای علمی و دانشگاه‌ها جاری و ساری باشد.
محمد دهقان هراتی در ادامه با بیان اینکه این یادمان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌گردد افزود: امروز فرهنگ ایثار و شهادت در نسل سوم و چهارم انقلاب نهادینه‌شده است و وظیفه همه ما شناساندن هرچه بیشتر اهداف و سیره شهدا به این نسل جوان جامعه است.
وی در پایان بر مساعدت و همکاری همه بسیجیان در برگزاری یادمان تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد: انشاءالله بتوانیم مراسمی در خور شان و منزلت شهیدان برگزار نمائیم.
ارسال نظرات