حجت الاسلام بامری اظهارداشت:هدف کلان بسیج حراست از انقلاب اسلامی است، انقلابی که یک هدیه از جانب خداوند برای کشور بود که سلطنت فاسد شاهنشاهی را از بین برد و ارزش های اسلامی همچون وحدت، همدلی، برابری، برادری و تقریب را به ارمغان آورد
کد خبر: ۸۹۵۱۶۷۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی با حضور امام جمعه شهرستان سراوان، فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران و بسیجیان در نماز خانه سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این نشست با بیان اینکه بسیج یادآور خیل عظیمی از ارزش‌ها و حسنات است، بسیج را از بی نظیر‌ترین تشکل‌های مردمی در جهان برشمرد و اظهار داشت: مردم به صورت داوطلبانه برای حفاظت و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های الهی و انقلاب اسلامی در شاکله بسیج حضور می‌یابند.
وی افزود: باید آگاهی یک فرد بسیجی از دین و ارزش‌ها و آرمان‌های دین اسلام و انقلاب اسلامی نسبت به افراد عادی بیشتر باشد تا بتواند در مقاطع حساس از ارزش‌ها و آرمان‌ها دفاع کند.
امام جمعه شهرستان سراوان فلسفه وجودی بسیج را کمک به استقلال، یکپارچگی و وحدت در جامعه برشمرد که هم خود اعتقاد دارد و هم دلداده این مسیر باشد و نسبت به دیگران درک بیشتری از این مسائل داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اهداف بسیج، گفت: هدف کلان بسیج حراست از انقلاب اسلامی است، انقلابی که یک هدیه از جانب خداوند برای کشور بود که سلطنت فاسد شاهنشاهی را از بین برد و ارزش‌های اسلامی همچون وحدت، همدلی، برابری، برادری و تقریب را به ارمغان آورد.
امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه فرد بسیجی باید نسبت به اصل انقلاب اسلامی حساس باشد، افزود: حراست از هویت انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب از دیگر وظایف کلان یک فرد بسیجی است چرا که اساس هویت انقلاب اسلامی ارزش‌های الهی را تشکیل می‌دهد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری هدف فرهنگی، تربیتی و ایجاد الگوی فرهنگی همتراز انقلاب، حفاظت از هویت سیاسی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر اهداف افراد بسیجی عنوان و اضافه کرد: افراد بسیجی باید به عنوان سفیران بصیرت افزایی آمادگی مقابله با جنگ نرمی که دشمن راه اندازی کرده است را داشته باشند و از انقلاب اسلامی که دارای نگاه الهی است حفاظت و حراست کنند و با ترویج ارزش‌های اسلام مقابل دشمن ایستادگی کنند.
وی در پایان ترویج منظومه فکری حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، ترویج شاخص‌های جامعه آرمانی توحیدی بر مبنای آرمان‌های اسلامی و ایجاد آمادگی همه جانبه فکری، روحی، جسمی در جوانان و پیشتازی در توحید، توزیع و ثروت مشروع را از وظایف بسیجان عنوان کرد.
ارسال نظرات