خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قم:

تجمع جوانان مؤمن و انقلابی به مناسبت هفته بسیج در قم برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: تجمع جوانان مؤمن و انقلابی پنجم آذر در دانشگاه قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۶۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تجمع جوانان مؤمن و انقلابی به مناسبت هفته بسیج در قم برگزار می‌شود
داوود محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، برنامه‌های بسیج دانشجویی استان در هفته بسیج را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تجمع جوانان مؤمن و انقلابی به مناسبت روز قشر پنجم آذر در دانشگاه قم برگزار می‌شود، این همایش در تالار شیخ مفید دانشگاه قم از ساعت ۱۳ الی ۱۵ با سخنرانی گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: اکران فیلم، نقد فیلم، برگزاری مسابقات ورزشی، کوهپیمایی، برگزاری نمایشگاه کتاب، مسابقه کتاب‌خوانی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور و پردیس فارابی دانشگاه تهران، و دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته هستند که در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه از "تولد تاکنون" در دانشگاه قم ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه عکس در دانشگاه فرهنگیان، برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، نشست‌های روشنگری در حوزه فرهنگی اجتماعی و بازدید دانشجویان از باغ‌موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی به مناسبت هفته بسیج هستند.

محبی با اشاره به تعداد دانشجویان بسیجی استان گفت: ۱۴ هزار دانشجوی بسیجی در استان داریم که قریب به ۸ هزار نفر از این تعداد شامل خواهران دانشجو می‌شود، این تعداد دانشجوی بسیجی در استان از میان ۸۰ هزار دانشجوی استان است که در دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان عضو بسیج هستند.

وی بابیان اینکه از میان ۸۰ هزار دانشجوی استان ۲۰ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند، ابراز کرد: به دلیل اینکه مدت‌زمان حضور دانشجویان این مقاطع تحصیلی در دانشگاه‌ها بسیار کم است در این مقاطع تعداد کمتری از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی هستند، اما از مابقی دانشجویان ۱۴ هزار نفر در دانشگاه‌های استان عضو بسیج دانشجویی هستند.
ارسال نظرات