به نقل از موسسه خیریه فرزانگان سالمند زنجان:

ارائه خدمات دو تن از دندانپزشکان خیر استان در هفت باغ مهربانی

دو تن از دندانپزشکان خیر استان زنجان، در اقدامی نیکوکارانه به عنوان همیار افتخاری هفت باغ مهربانی زنجان اقدام به ارائه خدمات در این حوزه به پدربزرگ‌های زنجانی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دو تن از دندانپزشکان خیر استان زنجان، در اقدامی نیکوکارانه به عنوان همیار افتخاری هفت باغ مهربانی زنجان اقدام به ارائه خدمات در این حوزه به پدربزرگ‌های زنجانی کرده‌اند.

دکتر محمدعلی مقدم و دکتر حافظ آریامنش طی هفته‌های گذشته با حضور در مرکز هفت باغ مهربانی( خانه سالمندان زنجان) ضمن دیدار و معاینه دندان‌های پدربزرگ های هفت باغ مهربانی، با پر کردن فرم‌های همیاری و همکاری به صورت ماهانه با این مرکز، به صورت خیرانه با این مرکز همکاری خواهند کرد.

در همین راستا, همیاران هفت باغ مهربانی در این بخش به صورت ماهانه افزون بر ویزیت دندان‌های سالمندان  این مرکز به صورت رایگان، همه اقدامات درمانی در این بخش را نیز انجام خواهند داد.

در حال حاضر و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی به صورت گروه‌های دو نفری برای انجام اقدامات دندانپزشکی از جمله پر کردن، ویزیت، کشیدن و ... به کلینیک درمانی این پزشکان اعزام می‌شوند.

همچنین دندانپزشکان خیر هفت باغ مهربانی زنجان اقدام به ساخت دندان مصنوعی برای پدر بزرگ های هفت باغ مهربانی زنجان خواهند کرد.

این پزشکان خیر همچنین در اقدامی خیرانه و به صورت ماهانه مبلغی از حقوق خود را به پدربزرگ های هفت باغ مهربانی زنجان اختصاص دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار