بسیج شجره طیبه است، خداوند کلمه طیبه را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرده که ریشه‌ آن ثابت و شاخه‌ آن در آسمان است.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۵۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه خرمدره در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه خرمدره و کارکنان سپاه خرمدره ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:  تبعیت از مقام معظم رهبری برای همه مسائل کشور رهگشا است  و هفته بسیج نماد مقاومت و ولایت‌مداری و حضور در صحنه است.

حجت الاسلام حسینی افزود: بسیج شجره طیبه است ، خداوند کلمه طیبه را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرده که ریشه‌  آن ثابت و شاخه‌  آن در آسمان است.

وی ضمن تبریک پیروزی قاسم سلیمانی و رزمندگان در ریشه کنی داعش اظهار داشت: امروز شاهد پیروزی رزمندگان اسلام در مناطق مختلف جهان هستیم و   قدرتی در جهان پیروز است که با خدا باشد و این پیروزی اخیر و ریشه کنی داعش از منطقه را خدمت تمامی مردم تبریک عرض می نمایم.

امام جمعه خرمدره با اشاره به  این که ایران اسلامی با استقامت در برابر دشمنان حماسه های بیاد ماندی را خلق کرده اند و توانسته اند در مقابل زورگویان جهانی مثل امریکا ایستادگی کند، تصریح کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری برای همه مسائل کشور رهگشا است  و هفته بسیج نماد مقاومت و ولایت‌مداری و حضور در صحنه است.

حسینی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: مجموعه بسیج و بسیجیان باید به تقویت هرچه بیشتر بصیرت و بصیرت افزائی خود   و جمعه بپردازند.

امام جمعه خرمدره در پایان از برنامه ها و عملکرد بسیج در شهرستان قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات