خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان با بیان اینکه خرمشهرهایی پیش روی ماست که باید به همت مردم و بسیجیان آزاد شود، گفت: نخستین خرمشهری که باید آزاد شود، خرمشهر اقتصادی است و آزادی خرمشهر اقتصادی در گرو اسلامی سازی اقتصاد و حذف رباست.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۹۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی خرمشهر اقتصادی را نخستین خرمشهری دانست که باید آزاد شود و اظهار کرد: تا زمانی که نتوانیم افرادی متدین و به دور از تفکرات آمریکایی بر سر کار داشته باشیم، فرهنگ، اقتصاد و سیاست ما اسلامی نبوده و در آزادسازی خرمشهرها با موانع بزرگی مواجه خواهیم بود.

   وی از نظام بانکی، نظام آموزشی، و دانشگاه به عنوان سه خرمشهر دیگر یاد کرد و افزود: امروز نظام بانکی ما میل به ربا دارد، دانش آموزان ما به سمت تفکرات لائیک و لیبرالیستی سوق داده می شوند و محتوای آموزشی دانشگاه های ما پر است از تفکرات غربی و آموزه های غیراسلامی و برای فتح این خرمشهرها، تلاشی شبانه روزی لازم است.

   غیابی فتح خرمشهرهای سلامت، محرومیت، رسانه و فضای مجازی را بسیار مهم دانسته و بر تلاش برای عدم وابستگی به بیگانگان تاکید کرد.

   این مقام مسئول همچنین از خرمشهر نظام برنامه ریزی به عنوان هشتمین خرمشهر لازم الفتح نام برد و تصریح کرد: برای رسیدن به جامعه ای ایده آل باید برنامه ریزی های کشور به گونه ای باشد که مساجد، سنگرهای برنامه ریزی ما قرار گرفته و پایه گذاری و اجرای امورات کشور چه در بعد بانکی، چه دادگاهی، چه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی، در مساجد اتفاق بیافتد.

ارسال نظرات