مدرسی در جمع بسیجیان: یکی از ماموریتهای مهم بسیج تقویت روحیه دینی ومذهبی بسیجیان باوجود حلقه های صالین درپایگاههای بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۷۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با هفته بسیج همایش بسیجیان ناحیه ثارالله یزد در محل دفترامام جمعه بخش مرکزی برگزار شد.
در این همایش که با حضور فرماندهی و نمایندگی و کارکنان وهمچنین سرگروهها، مربیان وسرمربیان حلقه‌های شجره صالحین برگزارشد حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی به سخنرانی پرداخت.
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک پیروزی جبهه مقاومت علیه گروهک داعش برتقویت روحیه دینی ومذهبی بسیجیان باوجود حلقه‌های شجره صالین تاکید کرد ودرادامه افزود: یکی از ماموریت‌های مهم بسیج تقویت روحیه دینی ومذهبی بسیجیان باوجود حلقه‌های صالین درپایگاه ها‌ی بسیج است.
امام جمعه بخش مرکزی درادامه افزود: وظیفه مربیان حلقه‌های صالحین این است که با مطالعه وارد جلسات حلقه‌های صالحین بشوند واین یکی از ضروریات مربیان است که بدون مطالعه وشناخت کافی نسبت به حاضرین درمجلس وارد نشوند.
حجت الاسلام مدرسی درادامه به مربیان خاطر نشان کرد: مسئولیت شما دراین برهه زمان خیلی حساس است ودرادامه افزود: گمراهی حتی یک نفرهمانند ان است که یک قتل انجام داده باشیم وبرعکس اگرحتی یک نفر رااز ضلالت وگمراهی نجات دهیم مثل این است که تمام انسان‌ها را نجات داده باشیم وهنر ان است که کسانیکه گمراه هستند به راه راست هدایت کنیم.
وی درخاتمه بیان داشت که الان دراین جنگ جسم داعش را از بین برده اید وان که مهم وخیلی سخت است ازبین بردن تفکر داعشی وتکفیری است واین یعنی اوج بسیجی بودن که شما باید تلاش کنید وبامطالعه و تحقیق این تفکر را کم کم از بین ببرید.
درپایان این جلسه از چند تن از برگزیدگان حلقه‌های صالحین با اهدائ لوح تقدیر وهدیه تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات