خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان خبر داد
مدیرکل زندان‌های استان همدان از بهره‌برداری زندان جدید ملایر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۶۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

بهره‌برداری از زندان جدید ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن محمدیاری در سومین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی که با حضور مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان‌های تابعه استان در سالن کنفرانس اداره کل زندان‌ها برگزار شد، از رشد 27 درصدی شاخص‌های ارزیابی عمومی و اختصاصی دستگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: امید است در آینده شاهد ارتقاء بیش از پیش در حوزه‌­های مختلف سازمان باشیم.

وی ضمن تأکید بر اجرای دقیق دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری افزود: تعامل متقابل زندان‌ها با مراجع قضایی یک امر ضروری و مهم در راستای حل مشکلات زندانیان است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان در ادامه از بهره‌برداری از زندان جدید ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد و در خصوص لزوم افتتاح هرچه سريع‌تر پروژه زندان جدید ملاير در جمع روسا و مسئولین ستادی تأکید کرد.

وی افزود: با افتتاح زندان جدید ملایر و گشایش ظرفیت‌ها و امکانات فرهنگی و تربیتی برای مددجویان، میزان اشتغال زندانیان بیشتر و زمینه بازگشت به سلامت جسمی و روحی آنان فراهم می‌شود.

گفتنی است؛ برگزاری دوره مهارت‌های اساسی زندگی با موضوعات مختلف برای خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان استان، بازرسی شبانه و غیرمترقبه از زندان‌های استان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، برگزاری جلسات مستمر ستاد اقامه نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و اجرای دقیق دستورالعمل متادون درمانی از دیگر موارد مطرح شده در سومین  شورای اداری بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات