خبرهای داغ:
از ویژگی های یک بسیجی ولایتمداری و بیداری در مقابل هجنه های دشمن است همچنان که سردار سلیمانی با ولایتمداری و تبعیت از ولی فقیه و با یاری خداوند و فرزندان این آب و خاک٬ امروز شیرینی پیروزی های زیادی را به کام ملت و سایر آزادیخواهان جهان نشاند.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۶۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در آئین افتتاح پایگاه بسیج شهید سردار حسین همدانی دانشگاه رجا که صبح امروز برگزار شد بیان کرد: بسیج در امور فرهنگی پیشتاز بوده و بسیج کارمندی در این بین پیستاز عرصه های فرهنگی بوده است.
وی گفت: از افتخارات بسیج پیرچزی های پی در پی در جبهه های حق علیه فتنه کفار از جمله داعش ملعون است و اگر رشادت های بسیجیان نبود این جنگ به داخل مرزهای ایران اسلامی کشیده شود.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: بحث امنیت مبحثی بسیار مهم است و امنیت موجود در کشور را مدیون دلاوری های بسیجیان و مدافعان حرم هستیم که بی چشم داشتی جان برکف در مقابل فتنه گران تکفیری ایستادگی کردند و در بدترین شرایط زیباترین صحنه ها را آفریدند.
بهرامی افزود: حرکت بسیج ریشه در فعالیت فرهنگی دارد و دلیل پیروزی این نهاد ارزشمند در تمام مسئولیت هایی که به او سپرده شده٬ توکل به خدا و ولایتمداری و ولایت پذیری است.
وی با اشاره به هدف بسیج عنوان کرد: هدف بسیج بسیار بزرگ و ارزشی است اما مهمترین هدف بسیج زمینه سازی برای ظهور حجت و گسترش عدالت جهانی است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) یادآور شد: سال ها پیش وظیفه ما پاسداری از خاک کیان اسلامی بود و امروز علاوه بر این امر در زمینه های علمی٬ فرهنگی٬ سیاسی و غیره پرچمداران و پیشتازان جهان باشیم.
وی با اشاره به خصوصیات بسیجی گفت: از ویژگی های یک بسیجی ولایتمداری و بیداری در مقابل هجنه های دشمن است همچنان که سردار سلیمانی با ولایتمداری و تبعیت از ولی فقیه و با یاری خداوند و فرزندان این آب و خاک٬ امروز شیرینی پیروزی های زیادی را به کام ملت و سایر آزادیخواهان جهان نشاند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها