مشاور کسب‌وکار در جمع مردم ابرکوه مطرح کرد:
مشاور کسب‌وکار و نخبه کشوری در جمع افراد جویای کار ابرکوه گفت: یکی از ارکان اساسی و کلیدی پیشرفت در زندگی، آموزش است که فقدان آن شکست‌های پی‌درپی به همراه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۴۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال با حضور سید اسد هاشمی مقدم مشاور کسب‌وکار که یکی از نخبگان کشوری در زمینه کارآفرینی می‌باشد، به همت بسیج مهندسین و مرکز رشد فناوری ابرکوه در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه برگزار شد.
در ابتدای این همایش علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام خمینی (ره) آن را با یک پیشینه تاریخی برگرفته از تجربه‌های صدر اسلام و زمان پیامبر (ص) است، بنیان‌گذاری کردند. بسیج در همان اولین روز‌های تأسیس با مأموریت‌های گسترده‌ای مواجه شد که یکی از آن‌ها دفاع مقدس بود.
فاتحی تصریح کرد: بسیج در کوره دفاع مقدس آب‌دیده و برای دفاع همه‌جانبه از دستاورد‌های انقلاب آماده شد.
در ادامه سید اسد هاشمی مقدم ضمن اشاره به شکست داعش در منطقه اظهار کرد: ایران کشوری است که فرماندهان با استراتژیک آن منطقه آسیا را زیر سیطره خود قرار داده‌اند، اما متأسفانه جوانان این کشور در حوزه کار و کسب درآمد بسیار ناامید هستند؛ لذا دشمنی که در وجود جوانان این مملکت رخنه کرده است هر روز بیشتر پیشروی می‌کند و ما در جبهه اقتصادی هیچ دفاعی از خود نشان نمی‌دهیم.
هاشمی مقدم با تأکید بر اینکه جوانان نباید منتظر اقدامات دولت باشند، تصریح کرد: عده‌ای جوان در دفاع مقدس شهید نشدند که امروز ما دست روی دست بگذاریم، نظاره‌گر و منتظر باشیم دیگران برایمان کاری انجام دهند؛ لذا اولین گام برای رسیدن به موفقیت و ساختن کشوری پیشرفته آموزش است؛ چرا که اغلب هر شکستی که انسان در زندگی متحمل می‌شود، نتیجه عدم آموزش است.
وی توکل به خدا، تعهد، فکر کردن، داشتن روحیه تعامل و تعاون را ارکان اساسی راه‌اندازی کسب‌وکار موفق عنوان کرد.
ارسال نظرات