صبح امروز همزمان با هفته مبارک بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کهنوج با خانواده شهید مدافع حرم شهید سید هادی حسینی و خانواده جانباز سرافراز مدافع حرم عباس ناروئی دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۴۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، صبح امروز همزمان با هفته مبارک بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کهنوج با خانواده شهید مدافع حرم شهید سید هادی حسینی و خانواده جانباز سرافراز مدافع حرم عباس ناروئی  دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین مصیب رزاقپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کهنوج در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی غرور آفرین محور مقاومت گفت: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

وی در ادامه افزودند: امروز همه به این باور رسیدند که پیروزی های جبهه مقاومت نتیجه خون شهدای مدافع حرم و جانبازان سرافراز امثال شماهاست که در زمان نیاز احساس تکلیف کردند و به ندای ولی زمانشان لبیک گفتند، به یقین اگر امثال شهید حسینی ها نمی رفتند امروز وضعیت کشورما نیز مانند عراق و سوریه بود.

وی در ادامه بیان کردند: شهدا با ایثارگری و جانفشانی خود راه حقیقت و کمال را به ما نشان دادند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و راه و رسم شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

سرهنگ مجید روهنده فرمانده سپاه ناحیه کهنوج  نیزدر این دیدار از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم تشکر کرد و افزود: خانواده های معظم شهدا ولی نعمتان جامعه ما هستند و ما  باید قدر دان این عزیزان باشیم چرا که با تربیت چنین فرزندان پاکی، آسایش و امنیت کنونی را به ما و نسلهای بعدی هدیه دادند.

وی در ادامه افزودند: خانواده شهداو جانبازان مدافع حرم ، فرزندان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

در پایان از مقام صبر و ایثار و ایستادگی این خانواده‌ ها بر آرمان‌های شهدا تجلیل بعمل آمد و هدیه ای از طرف سپاه ناحیه کهنوج تقدیم آنها گردید.

ارسال نظرات