معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گفت: حضور مردم به عنوان یک اصل در برنامه های بسیج این نهاد را مردمی ترین نیرو در کشور کرده است
کد خبر: ۸۹۵۱۵۳۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، احمد اردنی در جلسه شورای اداری شهرستان کنارک که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امروز بسیج در جامعه فراگیر شده و باعث عزت و سربلندی و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم در داخل و خارج از مرز‌های کشور شده است.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمران حضور گسترده دارد و تمام آحاد ملت را در برگرفته است افزود: باید وظیفه خود و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست در تمام برنامه‌های هفته بسیج حضور پررنگ داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیان کرد: بسیج به معنای مخلص بودن و عزت و شرافت داشتن است که حفظ داشته‌های دینی و کسب معارف دینی و معرفت الهی را به همراه دارد.

به گفته اردنی؛ فردی که به عنوان یک بسیجی شناخته می‌شود همیشه سرافراز است و هیچ وقت از مسیر خود جدا نخواهد شد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کنارک باتبریک هفته بسیج گفت: بسیج همواره در شروع انقلاب حضوری حماسی داشته و امروز همچنان در تمامی عرصه‌ها حضوری پررنگ دارد و این خدمات ارزنده، بر ملت ارائه می‌دهد.

مولوی عبدالمالک ملکی پور با بیان اینکه دشمنان از ایجاد اختلاف سواستفاده می‌کنند، افزود: دشمنان از ایجاد اختلاف سواستفاده می‌کنند واجازه ندهیم دشمنان در بین مسلمانان جا داده شوند و بذر اختلاف را نپاشند.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیان کرد: امروز بسیجیان نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ نماز دارند تا جامعه از آسیب‌های اجتماعی به دور باشد.


فرمانده سپاه شهرستان کنارک نیز در این جلسه گفت: بسیج جزء لاینفک انقلاب اسلامی است که از بدو تشکیل تاکنون خدمات زیادی از جمله در دوران دفاع مقدس، محرومیت زدایی، سازندگی، تولید علم و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی انجام داده است.

سرهنگ علی حق پرست اظهار کرد: این افتخار است که بسیج و سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی گام برمی دارد و در طول هفته بسیج هر روز شاهد افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و سازندگی خواهیم بود.

وی افزود: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۷۱ برنامه در قالب ۷۵ موضوع که مهمترین این برنامه‌ها شامل ساخت حسینیه مسجد امام علی (ع) توسط گروه جهادی، برگزاری نشست روشنگری، مسابقات والیبال ادارات، گرد همایی سیاسی کارکنان بسیج، بازدید از پایگاه‌های مقاومت، تشکیل واداره حلقه مربیان، نشست‌های هماهنگی تحلیل سیاسی مسوولین، یادواره شهدا، مراسم قرائت دعای ندبه، تجمع بزرگ بسیجیان از جمله این برنامه‌ها است.
ارسال نظرات