فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع دانش آموزان دبیرستان عفت گفت: نقش‎آفرینی بسیج در عرصه‎های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.. است که طبق آن چیزی که مقام معظم رهبری بیان کرده‎اند موجب شده تا مایه ابهت و افتخار نظام شود.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۳۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در ادامه برنامه‌های هفته بسیج فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع دانش اموزان مروست حاضر شد.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه بسیج مایه ابهت و افتخار نظام است بیان داشت: طبیعتا بسیج در دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی بسیار بالایی داشته و فتوحات بزرگی را برای این ملت رقم زده و پس از این دوران نیز با اتکا به فرهنگ و روحیه بسیجی که سرشار از ایمان، اخلاق و اخلاص است و بزرگترین سرمایه بی‎بدیل بسیج به حساب می‎آید می‎تواند برای همه حتی نسل‎های آینده نیز الگو باشد و راه را نشان دهد.

آزادی نژاد گفت: بعد دوران دفاع مقدس بسیج در عرصه فرهنگی و جنگ نرم حضور شایسته و افتخارآفرینی را داشته و اقدامات موثر فرهنگی را انجام داده است و در عرصه سیاسی نیز با در تمامی صحنه‎های انقلاب اسلامی وهرجایی که نظام نیاز داشته حضوری بی‎نظیر داشته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع دانش آموزان طبق بیانات امام خامنه‌ای بیان داشتند رابطه با خدا را جدّی بگیرید. شما جوانید؛ به آن اهمیت بدهید، با خدا حرف بزنید، از خدا بخواهید. مناجات، نماز، نماز با حال و با توجّه، برای شما خیلی لازم است. مبادا این‌ها را به حاشیه برانید.
وی با اشاره به این انتظار رهبر معظم انقلاب که فرمودند: اگر بخواهیم توانایی‌های بسیج را افرایش دهیم سه الزام را باید محقق کنیم، اظهار داشت: الزامات اخلاقی، الزامات رفتاری و الزامات عملی از مواردی بود که ایشان در این خصوص مشخص فرمودند.
آزادی نژاد الزامات اخلاقی را در کلام رهبری شامل پنج مورد برشمرد و چنین بیان کرد: صبر، عفو، حلم، ظرفیت داشتن و تواضع، الزامات یک بسیجی و نیز یک تشکیلات بسیجی است که توسط امام مسلمین مشخص شده اند.
آزادی نژاد تاکید کرد بسیج باید امروز به این پنج صفت نیکو مزین باشد و این نیاز امروز بسیج است، باید در مسیر پیشگیری، اصلاح، درمان و هدایت بسیج به سمت این خصوصیات اخلاقی در جای جای فعالیت در این تشکیلات مردمی اقدام کنیم.
وی در پایان افزود رفتار یکایک شما عزیزان بسیجی با آحاد مردم باید طوری باشد که بگویند این‌ها پرورش یافتگان نظام اسلامند والزامات اخلاقی را باید در رفتار و کردار خود پدیدار آورید.
 
ارسال نظرات