امام جمعه اهل سنت هامون گفت: تلاش های شبانه روزی و مخلصانه مجاهدان اسلام به فرماندهی سردار سلیمانی نابودی داعش را رقم زد
کد خبر: ۸۹۵۱۵۱۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
مولوی عبدالله حسن زهی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زابل؛ اظهار داشت: ملت‌های مظلوم و مسلمان و تمامی کسانی که در حیطه ظلم داعش قرار داشتند به فضل الهی، رهبری، ولی امر مسلمین آیت الله خامنه‌ای و مجاهدت سردار سلیمانی و رزمندگان اسلام از فتنه و شر داعش رهایی یافتند.

وی افزود: امروز فتنه داعش در نطفه خاموش شد که این پیروزی را باید به تمامی مسلمانان جهان به ویژه رهبر انقلاب تبریک گفت: چرا که رزمندگان اسلام تروریست‌هایی را شکست داده اند که تمامی مستکبران جهان به ویژه آمریکا و اسرائیل از آن حمایت می‌کردند.

مولوی حسن زهی خاطرنشان کرد: مجاهدان اسلام موفق به نابودی داعش شدند، اما تفکر داعش هنوز در بعضی از سرزمین‌های اسلامی وجود دارد بنابراین رزمندگان اسلام باید تفکر داعش را نیز در جهان ریشه کن کنند.

وی تاکید کرد: مسلمانان جهان اعم از شیعه و اهل سنت از شکست داعش بسیار خوشحال و خرسند هستند چرا که داعش با انجام اعمال وحشیانه خود اسلام را در جهان بدنام کرده بود.

مولوی حسن زهی خاطرنشان کرد: داعش به تمامی مسلمانان چه شیعه و چه اهل سنت ظلم کرده بود و با بدعت‌هایی که ایجاد کرده بود اسلام هراسی را در جهان به وجود آورده بود.
ارسال نظرات