یک بسیجی تولیدکننده پوشاک در گفتگو با بسیج:
عباس عروجی گفت: آنچه ضرورت دارد این است که تبلیغات متناسب با پوشاک داخلی انجام شود تا بتواند تاثیر مثبت و معناداری را برای تولیدکنندگان داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۱۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹

عباس عروجی یک فعال بسیجی و تولیدکننده پیراهن مردانه در مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بازاریابی پوشاک داخلی نتیجه اثر بخشی بر توانایی تولیدکنندگان دارد ، بازارابی باید به نحوی شکل بگیرد که  بتواند درآمد بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری را برای تولیدکنندگا ن پوشاک داخلی داشته باشد.  

وی با بیان اینکه  مسوولان سودآوری پایدار برای پوشاک داخلی را ایجاد کنند افزود: مسوولان و تصمیم گیران اقتصادی در جهت چگونگی به کار گیری حداکثر ارزشگذاری برای پوشاک داخلی باشند.

وی در ادامه مطلب گفت: آنچه ضرورت دارد این است که تبلیغات متناسب با پوشاک داخلی انجام شود تا بتواند تاثیر مثبت و معناداری را برای تولیدکنندگان داشته باشد.

عروجی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان انتظاری که از مسوولان دارند این است که بازار فروش مورد نیاز فراهم باشد تا تولیدکننده تنها دغدغه تولید را داشته باشد متاسفانه بازار پوشاک داخلی به گونه ای است که نه تنها سود آوری برای تولید کننده ندارد چراکه خسارت زا هم بوده است و همین باعث شده است که بسیاری از واحدهای تولیدی پوشاک داخلی به تعطیلی کشیده شوند.

ارسال نظرات