جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

تشکیل ارتش چهارصد میلیونی برای اداره جهان اسلام آرزوی امام راحل بود

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تشکیل ارتش چهارصد میلیونی برای اداره جهان اسلام آرزوی امام راحل بود.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۰۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

به  گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل و پرتوی در نیروگاه اتمی بوشهر، اظهار داشت: گذشته و امروز انقلاب که مرور می‌کنیم سرشار از افتخار، سربلندی و شعف است.

خرمدل با تاکید بر اینکه هزینه‌های سنگینی برای به اتمام رساندن نیروگاه اتمی صرف شده است، ادامه داد: امروز جوانان ایران ایران اسلامی به دانشی دست یافته‌اند که ما با قدرت می‌توانیم روی پای خود بیایستیم.

وی  با اشاره به اینکه اگر دشمنان با قدرت و امکانات کامل به مقابله و دشمنی با ما آمده‌اند بخاطر بمب اتمی نیست، بیان کرد: در منظومه عقیدتی و سیاسی ما بمب اتمی استفاده نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه همه تخریب‌ها و فشارهای استکبار برای این است که ما دانش هسته‌ای نداشته باشیم، گفت: صریح فتوای شرعی مقام معظم رهبری استفاده از بمب اتمی حرام شرعی است.

خرمدل با تاکید بر اینکه در هر مکان و زمانی و هر موقعیتی نظام نیاز به حضور بسیجی داشته باشد آنها حضور فعال دارند، افزود: حوزه حضور بسیج بر اساس نیازمندی‌های نظام متغییر است.

وی با بیان اینکه بسیج در قالب سازمان نمی‌گنجد و هر جایی نیاز به بسیج باشد بسیجی حضور خواهد داشت، تصریح کرد: اگز بخواهیم نظام سرپا بوده و با قدرت به حرکت الهی خود ادامه دهد باید تفکر بسیجی را در جامعه نهادینه شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بسیج تنها متعلق به نظام و انقلاب ندارد، خاطرنشان کرد: بسیج می‌تواند سبک زندگی و اداری هر جامعه آزادی‌خواهی در جهان باشد.

خرمدل با بیان اینکه رویکرد انقلاب از تفکر امام و رهبری و به کمک بسیج رو به جلو پیش می‌رود، گفت: تشکیل ارتش چهارصد میلیونی برای اداره جهان اسلام آرزوی امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه هر روزی که دشمنان با شکستی از سوی انقلاب ما مواجه می‌شوند فتنه جدیدی علیه ما برنامه‌ریزی می‌کنند، تاکید کرد: تنها راهکار مقابله با فتنه‌گری‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی حضور فعال بسیج در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات